Foto bij 27

Ik vind mijn verhaal saai worden, ik weet niet waarom maar het is gwn zo vind ik...ik krijg ook al geen reacties ofzo...What do you think??

We gingen samen richting de Starbucks, toen ik daar binnen kwam zag ik justin en de jongens zitten en tot mijn verbazing zat Tyler er ook bij, Huh? Wat doet hij hier?. Justin merkte mij op en kreeg gelijk een brede glimlach op zijn gezicht. Hij stond op en kwam op me af ‘Heeey shawty!! Ik heb je gemist!’ Hij gaf me een kus en een dikke knuffel ‘Heey Ash!’’Heey!’’Kom! we gaan naar de rest’ We liepen naar het tafeltje waar ze aan zaten ‘Hey boys!’ ‘Selena!!!’ riepen ze tegelijk ‘Zoo…wat een enthousiasme, en ik niet he? Wacht maar’ ‘hahaha, Ashleyyy!!!!’ ‘Hey Tyler wat doe jij hier?’ zei ik terwijl ik naast hem ging zitten en justin naast me kwam. ‘Gewoon, chillen met de jongens’ ‘Ik heb net goed nieuws gehoord!’ ‘Wat dan?’ ‘Justin, ken jij Dan Karaty?’ ‘Jaa, hij is echt goed! Hoezo dan?’ ‘Hij heeft me net gebeld en hij wil me een contract aanbieden!’ ‘Echt waar?!’ ‘Jaa!’ ‘Aahh ik ben zo blij voor je!! Hij is echt goed!!’ ze gaven me allemaal een knuffel. Ook Tyler was erg blij voor me ‘Weet mam dit al?’ ‘Nope, ze moet overwerken tot 11 uur’ Na een tijdje gepraat te hebben zei ik dat ik ff naar het toilet moest. Ik ging dus naar het toilet, toen ik eruit kwam stond justin opeens voor me, ik schrok me rot ‘Wow!’ ‘haha, ben ik zo lelijk?’ zei hij terwijl hij zijn armen om me heen sloeg ‘Ik ben echt blij voor je shawty, niemand krijgt zomaar de kans om bij Dan Karaty te dansen’ ‘ik kan het ook gewoon niet geloven’ hij grijnsde en drukte daarna zijn lippen lang op de mijne totdat we gestoord werden door ashley ‘hier zijn jullie dus! Zogenaamd naar de wc he’ ‘hahahaha’ Ashley ging weer weg en justin kuste me weer. Nadat hij me even los had gelaten keek hij me diep in mijn ogen ‘I love you shawty’ Ik kreeg weer eens een rode kop, dit is de eerste keer dat hij zegt dat hij van mij houd, ik keek hem aan ‘I love you to’ zei ik zachtjes maar toch hoorbaar, hij keek me nog diep in de ogen aan en kuste me toen weer. Mijn woorden meende ik ook, ik had eerst wel een hekel aan hem maar nu hou ik echt van hem. Echt raar hoe het een maand of 2 geleden heel anders was dan nu…

Reageer (2)

  • Smexy

    AAAAHHHHWWWW

    En nee je verhaal is absoluut niet saai..

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    neeeeee!!!! hellemaal niet saai hoor z tje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen