Foto bij Het waren maar twee dagen.

Ik mis je zo erg. Ik kan niet beschrijven hoe erg ik je mis, hoe erg ik je nu bij me wil hebben en hoe veel ik van je houd. Jij bent heel erg speciaal in mijn leven, ook al heb je dat zelf niet altijd door. Misschien wel nooit. Ik weet dat ik niet een topper ben in het laten zien van mijn gevoelens, maar bij jou voel ik me veilig, bij jou kan ik altijd terecht, met wat dan ook. Ook al is de afstand tussen ons erg groot, dat kan me niks schelen. Daardoor ga ik alleen nog maar meer van je houden. Ik weet onze eerste ontmoeting nog alsof het gister was. Jij kwam binnen lopen met je familie, en je gaf me een hand en zei je naam. Ik zal je stem en je lach nooit meer vergeten.Het waren maar twee dagen met jou. 48 uur. Minder zelfs. Maar dat kan me helemaal niks schelen. We waren vanaf de eerste seconde al twee handen op één buik, ook al kon je me totaal niet verstaan. Ik probeerde me zo goed mogelijk verstaanbaar te maken, en dat lukt redelijk. Weet je nog toen we met z'n tweeën op de bank zaten, en onze broertjes met elkaar aan het spelen waren? Ze konden geen klap van elkaar verstaan. En wij maar lachen, het was zo geweldig. Ik weet nog dat ik zo enorm verdrietig was dat je weg ging. Misschien heb ik daarom wel een beetje problemen met mensen laten gaan, omdat ik jou heb moeten laten gaan. Ik wilde het niet, echt niet, maar het moest. Ik had die hele dag huilbuien, maar ik probeerde ze voor jou te verbergen, want ik wilde niet dat je me zo gebroken zag. Nu hebben we heel veel contact met elkaar. In eerste instantie snapte ik niet wat een meisje zoals jij nou in mij zag. Jij bent populair, hebt heel veel vrienden, bent geliefd, je hebt werk, een vriend en je bent een topvlieger. En ik? Ik ben dat niet. Maar dat geeft niet, want ik weet dat iedereen op zijn eigen manier speciaal is, ook ik. Ik ben je zo dankbaar dat je die speciale kant van mij hebt weten te ontdekken. Dat heeft namelijk nog niemand anders gedaan. Je komt eindelijk weer naar me toe, in Oktober. Ik hoop dat alles doorgaat. We gaan samen een topweekje hebben! Ik zal alles geven wat ik heb, en nu jou een keertje trots maken. Want lieverd, vergeet het niet, ik ben zo ongelovelijk trots op jou. Op waar we staan, op wie jij bent, op alles. Ik hou van je. Ik zie je in oktober, mijn liefste.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen