Er waren weer een aantal dagen voorbij gegaan. Jacob was ook heel erg veranderd. Hij werd steeds gespierder, niet dat ik het erg vond. Het staat hem wel goed. “Jacob is best seksie zo met die spieren.” Zuchtte Sasja. “Inderdaad.” Glimlachte ik. “Chris Chris Chris!” Riep Jacob blij en hij kwam met een glimlach naar me toe gerend. “Vertel het eens.” Zei ik lachend. “Ik ga vanavond met Bella naar de bios!” Riep Jacob blij en hij rende weer weg. Ik zag het gezicht van Sasja betrekken. Arm kind. “Stomme Bella ook, ze moet ook altijd alles verpesten.” Zei Sasja en de tranen stonden in haar ogen. “Ach het komt vast wel goed. Denk ik.” Mompelde ik. “Ja vast. Dat zeg je vast om me gerust te stellen.” Zei Sasja en ze stond op. “Wat ga je doen?” vroeg ik verbaasd. “Ik ga naar huis, sorry.” Mompelde Sasja en ze liep weg. Die heeft het echt goed te pakken zeg.

Jacob is nu al een uur weg, ik ben benieuwd of hij het naar zijn zin heeft. Mike zou ook mee gaan, dus dat wordt nog wat. Ik hoorde een auto deur dicht gaan en even later een hoop kabaal. De deur ging open en knalde even later hard dicht. Ik wou net opstaan toen de slaapkamer deur keihard open ging. Jacob was helemaal aan het trillen en ging op bed liggen. “Gaat het wel?” vroeg ik geschrokken. “Laat me met rust.” Siste Jacob. Ik legde mijn hand op zijn hoofd en voelde dat hij écht warm was. Jacob sloeg mijn hand weg en begon weer te trillen. “Ik zei laat me met rust!” Riep Jacob boos. “Au Jake, dat deed echt pijn.” Zei ik en ik wreef over mijn hand. Ik liep de kamer uit en ging naar Billy en Elena toe. “Chris, wat is er allemaal aan de hand?” vroeg Elena geschrokken. “Ja Jake doet raar. Hij is hartstikke warm en trilt heel erg. En hij sloeg me en het doet echt pijn.” Zei ik en er stroomde een traan over mijn wang. Elena en Billy keken elkaar geschrokken aan. “En daar is die verdomde blik ook weer. Jullie verbergen iets en ik ben er helemaal klaar mee!” Riep ik boos en ik rende naar buiten toe. Weg van alle geheimen, weg van alles wat me pijn doet.

Reageer (1)

  • AloyAuditore

    owke, lkkr bitchy ik xD

    Snel verder:D

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen