Foto bij van Solar school

De vakantie is ten einde en Eline en Thomas moeten weer naar school.(huil)

Eline ,Thomas ,mam en pap zaten in de keuken."Eline."fluisterde Thomas en stootte haar aan waardoor ze de cornflakes liet omvallen.""Kijk nou wat je doet. Je mag het zelf op gaan ruimen"zei moeder boos tegen Eline. Eline wierp even een boze blik naar Thomas en pakte de stoffer en blik."Mam ,hoe heet onze nieuwe school eigenlijk ?"vroeg Eline terwijl ze de cornflakes opveegde."De van Solar school."zei mam en nam een slok van haar thee."Klinkt leuk."zei Thomas Sarcastisch."Zie alles niet zo somber in ,snotneus !"zei Eline geïrriteerd."Misschien is het wel heel leuk daar."zei moeder en streelde over zijn hand."Ja ,net zo leuk als een kerkhof ,het is wel school."zei Thomas met een glimlach en liep naar boven."Negatieveling !"riep Eline en nam de laatste happen yoghurt. Daarna volgde ze Thomas naar boven."Thomas ,jullie moeten naar school ,dus kom naar beneden !"riep moeder naar boven."Tuurlijk !"riep Thomas en rende naar beneden gevolgd door Eline."Rotzak !Geef mijn deo terug !"gilde Eline terwijl Thomas in de ronte spoot."Thomas !"riep moeder kwaad."Geef de deo terug en hou onmiddelijk op met spuiten."riep moeder en vader keek even op van zijn krant en ging toen weer verder lezen."Hans ,zeg jij er ook eens wat van."zei moeder boos tegen vader."Ik ga naar school !"riep Thomas en rende naar de schuur om zijn fiets te pakken."Wacht op mij !"riep Eline toen ze haar jas pakte."Eindelijk weg van dat vervloekte huis."zei Thomas toen hij samen met Eline de straat uit was. Een grote valk scheerde over Eline's hoofd heen en keek even om toen hij een paar meter verderop was.""Hier moeten we links ,uilskuiken !"schreeuwde Eline toen ze Thomas bijna aanreed. Uiteindelijk kwamen Eline en Thomas op school."Hé Eline en...en... Wat was jouw naam ook alweer ?"vroeg een meisje dat zwart haar had en op Eline en Thomas afkwam rennen."Thomas."zei Thomas verbaast."Oh ja ,Thomas."zei ze vlug en Ongeïnteresseerd."Ik heet Catelin."zei het meisje vrolijk."Leuke naam."zei Eline."Hoe wist je hoe we heten ?"zei Eline en zag hoe Catelin baalde van wat ze gezegd had."Oh mijn oma is de biebjuf en jullie hebbben alles tegen haar verteld. Erg gevaarlijk hoor."zei Catelin terwijl ze glimlachte."Oh ,haha. Sorry."zei Eline."Als jullie het niet erg vinden wil ik jullie een beetje wegwijs maken."zei Catelin en keek Eline aan met haar helderre groene met rode ogen."Oké."zei Eline en volgde Catelin naar binnen. Ze liepen meteen een grote trap op en dan een lange hal in."Thomas ,dit is jouw mentor."zei Catelin en wees naar een lokaal waar een jonge energieke vrouw les stond te geven."Wow ,vet cool."riep Thomas."Hé pas op dat je niet begint te kwijlen."zei Eline met een Geniepig glimlachje."Eh ja. Haar naam is mevrouw Bella Donna."zei catelin ongeïnteresseerd en liep verder."En dat is jouw mentor."zei Catelin en wees naar een strenge man verder op in de gang die een snoeppapiertje in de prullenbak gooidde."Hij heet meneer Boomgaard en is erg net en aan de regels gebondde."zei Catelin. Na de rond leiding kregen Eline en Thomas hun kluisje te zien."Eh.. Ik zou die van jou niet gebruiken thomas !"zei Catelin."Hoezo ?"zei Thomas en opende zijn kluisje. Een lawine van rottend eten ,20 boeken en nog wat andere spullen overspoelde Thomas. De meiden barste in lachen uit."Ieeel !"zei Thomas verontwaardigd. Daarna Liepen Eline en Thomas naar de fietsen."Shit waar heb ik mijn sleuteltje gelaten."dacht Eline en begon in haar zakken te voelen."In je fiets."zei een klein meisje dat langs liep met een stapel boeken in haar handen. Eline keek het meisje aan."Gaf ze nou antwoord op mijn vraag ?Nee ik heb het me vast verbeeld"dacht ik en liep snel naar het fietsen hok. Daar stond mijn fiets met het sleuteltje erin. Snel stap ik op mijn fiets en fiets samen met Thomas naar huis."En hoe was de eerste dag school ?"vroeg moeder toen ze Thomas de trap op hoorde lopen."Ik ga even douche !"riep Thomas en Eline proeste het weer uit van het lachen. Eline ging naast moeder op de bank zitten en vertelde het hele verhaal. Even later begon moeder samen met Eline te lachen.

Reageer (2)

  • TimeTravel

    er ontbreekt een stuk..(huil)

    Of komt het stuk met Jeff later?

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Verder(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen