Foto bij chapter 46:Naar slateport en dan daar de volgende gym,maar eerst nog iets ander

Over die quiz die ik had gemaakt:Willen jullie een quiz over pokemon in het algemeen OF over mijn verhaal?

Met z'n drieën liepen ze Mauville city uit.Yassup zat te lezen uit een boekje.
'Hey,jongens.' Zei hij opeens.Treyson keek op. 'Wat is er?' Vroeg hij.
'Nou,er is geen verplichtte volgorde van de gym's maar we zijn Dewford gym vergeten.' Zei Yassup.
'Moeten we nu helemaal terug gaan naar die ouwe bok met een wingul?' Vroeg Treyson die moe was van het lopen met het ei.
'Nee,in Slateport city is een gratis boot.' Zei Yassup.
'Oké,waar wachten we dan nog op?' Vroeg Rea enthousiast en maakt aanstalte om te rennen.Opeens begon het ei licht te geven.
'Je ei!Het komt uit.' Zei Rea.Ze gingen met z'n allen zitten en haalde de glazen kap van de pot af.Het ei lag in het midden.Sandshrew klom van Treyson's schouder af en ging dicht bij het ei staan.
'Sand sandshrew.' Zei Sandshrew nieuwsgierig.Een schaduw viel over het ei en Sandshrew.Treyson en de anderen keken onhoog.



'Een dustox!' Riep Treyson.De Dustox dook op het ei af.Sandhsrew sprong voor het ei en ving de klap op.De Dustox deed gust.Sandhsrew en Yassup hielde het ei vast zodat het niet weg vloog.Deze keer deed de Dustox een psybeam.Treyson wilde een pokeball gooien maar was te laat.
Sandshrw sprong er weer voor en zwaaide met zijn staart.De sterren werden versplinterd door de psybeam en Sandshrew werd hard geraakt.De Dustox vloog richting het bos en probeerde Sandshrew uit te dagen.
'Ik ben het zat.' Zei Treyson boos en rende samen met Sandshrew achter de Dustox aan.Rea stond ook op.
'Treyson en het ei dan?' Riep ze.
'Het uitkomen kan een paar minuten zijn maar ook een dag.Als Treyson nog niet terug is op het hoogte punt dan gaan we hem halen.' Zei Yassup vol vertrouwen in Treyson.
In het bos.
'Sandshrew doe je rollout!' Riep Treyson.Dustox vloog echter op het laatste moment opzij en vuurde een psybeam op Sandshrew af.
'Sand sandshrew.' Zei Sandshrew van de pijn.
'Sandshrew doe je swift.' Zei Treyson.Sandshrew zwaaide zijn staart en Dustox werd hard geraakt door de sterren.Maar de Dustox was erg sterk en deed een giga drain.Dustox was weer helemaal beter maar Sandshrew was echter moe aan het worden.
'Snel,doe je slash.' Zei Treyson.Sandhsrew sprong op Dustox af en raakte hem.
'Ga door met rollout.' Riep Treyson.Dustox deed net optijd een gust waardoor Sandhsrew Dustox niet kon raken.
'Swift en daarna slash,Sandhsrew.' Zei Treyson.Dustox werd geraakt met swift maar deed daarna vlug een giga drain waardoor Sandshrew te weinig energie had om aan te vallen.Dustox bleef stil in de lucht hangen.Treyson keek beter.Hij absorbeert licht voor een solarbeam!Wist Treyson.De straal ging op Sandshrew af.
'Nee!' Riep Treyson en sprong voor Sandshrew met zijn armen wijd.Sandshrew kneep zijn ogen dicht maar Treyson niet.Een rode gloed kwam tevoor schijn en de solarbeam spatte net voor Treyson uit elkaar.De Dustox vloog geschrokken weg.Treyson keek naar de pokemon die voor hem stond.Het had een groot schild waar stoom uit kwam.
'Gaat het?' Vroeg een bekende stem.Makoto stappte uit de struiken.
'Ja,bedankt.' Zei Treyson dankbaar.Daarna keek hij weer naar de pokemon voor hem. 'Is dat je nieuwe pokemon?' Vroeg Treyson.Makoto knikte.
'Dat is Torkoal.Ik heb hem laatst gevangen.' Zei Makoto trots.Treyson richtte zijn pokewatch.
Torkoal
Torkoal is een Kool Pokémon. Torkoal verbrandt kolen in zijn lichaam om energie te produceren. Als verdediging kan Torkoal rook uit zijn neus en rug laten komen om zijn vijanden te verwarren.

'Cool.' Zei Treyson.Makoto keek naar iets achter Treyson.
'Van wie is die?' Vroeg hij en wees.Treyson draaide zich om en zag een Totodile staan.
'Dat is toch een Totodile?' Vroeg Makoto.Treyson knikte grijnsend.
'Niet een Totodile.Maar Yassup's Totodile.' Zei Treyson die hem herkende aan zijn shiny kleuren.
'Sorry Makoto maar ik moet gaan.' Zei Treyson en rende weg.Toen Treyson bij Yassup en Rea aan kwam keek Yassup op.
'Precies op tijd.' Zei hij grijnsend.Het ei begon nog even fel op te lichten en toen langzaam steeds mindern.Een kleine roze pokemon stond in het midden.

Dusssss ik wil een reactie over de quiz en jullie moeten raden welke pokemon uit het ei is gekomenxD

Reageer (3)

  • KuroTenshi

    roze pokemon... misschien toch een Magby? maar die zijn meer rood...

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Hmm.. Ik denk een... Clefairy, alhoewel dat nit past bij Treyson :D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    coool:D
    een cleffa of een igglybuff?(A)
    i don't knowxD
    kijk maar wat jij vind,mij maakt het niet uit^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen