Foto bij chapter 47: Eindelijk is het ei uitgekomen!En de pokemon is...

*jij kijkt naar 't plaatje*
*jij*'God god,welke pokemon kan het nou zijn?Is het misschien Tyrogue?'
*ik* 'Hoe kom je daar nou bij?Dat plaatje heb ik gemaakt omdat ik het leuk
vind.'(cool)
Oftwel,het is een Tyrogue.Ik ben droog bezig ;)

De kleine roze pokemon keek naar Treyson,Yassup en Rea.
'Tyro?' Zei de kleine pokemon.Sandshrew liep naar hem toe.
'Sand sandshrew.' Zei Sandshrew vriendelijk.
'Tyro?Tyrogue!' Zei de roze pokemon blij tegen Sandshrew.Treyson stond lachend op.Hij pakte zijn pokeballen en gooide ze in de lucht.
'Kom kennis maken,jongens.' Zei Treyson.
Swellow en Grovyle stonden tegenover de pokemon.Treyson richtte zijn pokewatch.
Tyrogue
Tyrogue is een baby Pokémon. Hij heeft een klein maar heel energiek lichaam. Herhaalde confrontaties met de vijanden maken hem alleen maar sterker, zelfs als hij verliest. Hoewel hij klein is, moet je hem niet negeren, want voordat je het weet valt hij aan.
-hi jump kick
-mach punch
-Earthquake
-double team

'Jongens,dit is Tyrogue.Onze nieuwe vriend.Wees lief voor hem.' Zei Treyson.Swellow liep naar hem toe.
'Swellow swellow!' Zei Swellow.Tyrogue keek hem raar aan.Toen haalde hij uit met zijn been en schopte Swellow tegen zijn kin.
'Dat was een hi jump kick.' Merkte Rea op.
'SWELLOW!!' Riep Swellow boos en liep weer op Tyrogue af.Grovyle liep nu ook naar hem.
'Gro grovyle.' Zei Grovyle rustig.Het zelfde gebeurde.Tyrogue schopte Grovyle ook.
'GROVYLE!!!' Riep Grovyle pissig.Grovyle opende zijn bek voor een kogelzaad en Swellow maakte aanstalte voor een air slash.
Sandshrew sprong voor Tyrogue en deed een swift.
'Gro grovyle gro.' Zei Grovyle tegen Sandshrew en wees naar Tyrogue.
'Sandshrew sand.' Zei Sandshrew en probeerde Grovyle en Swellow rustig te houden,maar ze werden nog pissiger en de drie pokemon raakte in een gevecht.
'Jongens hou op!' Riep Treyson,maar ze luisterde niet.Opeens klonk er een oorverdovend geluid.Sano gebruikte uproar.De pokemon stopte om hun poten op hun oren te leggen.
'Stop maar Sano.' Zei Rea.Sano stopte en keerde terug in zijn pokeball.
'Swellow,Grovyle kom maar terug.' Zei Treyson -__-' .
Sandshrew keek verdrietig en schaamde zich tegenover Treyson.
'Het is niet erg Sandshrew.' Zei Treyson en aaide hem over zijn koppie.Opeens trok er iets aan Treyson's broekpijp.
'Tyrogue.' Zei Tyrgorue en gebaarde dat hij wilde vechten.
'Ik heb een idee.' Zei Treyson en draaide zich om naar Rea.
'Rea zou je alstjeblieft tegen mij willen vechten met Eevee?' Vroeg Treyson.
'Tuurlijk.' Zei Rea glimlachend.Ze stonden al snel tegen over elkaar.
'Tyro tyrogue!' Riep Tyrogue strijdvaardig.Hij had er duidelijk zin in.
'Eevee doe je shadow ball.' Zei Rea.De zwart/paarse bal ging op Tyrogue af.
'Gebruik je mach punch,Tyrogue.' Zei Treyson.Tyrogue sloeg de shadow ball kapot.
'Eevee gebruik quick attack.' Zei Rea.
'Tyrogue die je hi jump kick.' Riep Treyson.De twee pokemon knalde tegen elkaar op en kregen beide schade.
'Mach punch,Tyrogue.' Zei Treyson.
'Double team vlug.' Riep Rea waardoor Tyrogue mistte.
'Earthquake.' Zei Treyson.Tyrogueliet de grond trillen waarmee de double team ophield.
'En nu hi jump kick,Tyrogue.' Riep Treyson.
'Doe jij je iron tail.' Zei Rea.De twee vermoeide pokemon sloegen tegen elkaar en kaatste van elkaar af.Ze stonden vermoeid tegenover elkaar.Ze hijgde beide zwaar.Treyson glimlachde.
'Bedankt,Rea.Maar dit is genoeg.' Zei Treyson lachend en liep naar Tyrogue.
'Je hebt gelijk,Eevee had het ook niet lang meer volgehouden.' Zei Rea en liep naar Eevee.
'Goed gedaan hoor,Tyrogue.Je bent echt sterk.' Zei Treyson en gooide een pokeball op Tyrogue,die er makkelijk in ging.
Rea aaide Eevee over haar kop.
'Wat dacht je van de naam Yuki?' Vroeg Rea.
'Eevee eevee!' Riep Eevee blij.Rea lachde en stopte Zuki in haar pokeball.

Vorige hooftstuk vond ik wat minder maar ik vind deze(ookal zeg ik het zelf) wel leukxD
Oh oh oh oh oh oh
I'm unbeatable!

Walking down this endless highway
Nothin' but my friends beside me
Never give in, we'll never rest
Advanced Battle is the ultimate test for me
The earth, the land, the sea, and sky
They can never win, but they sure can try

Oh oh oh oh oh oh
I'm unbeatable!
Pokémon... Advanced Battle!
Oh oh oh oh oh oh
I'm undefeatable!

From the stars and the ancient past
They've come to play, but they'll never last

Oh oh oh oh oh oh
I'm unbeatable!
Pokémon... Advanced Battle!
Oh oh oh oh oh oh
I'm undefeatable!

Oh! Oh! Oh!
Advanced Battle!
I'm unbeatable!
Pokémon!

Reageer (4)

  • witchygirla

    Gaaf verhaal, ook leuk dat je af en toe de engelse intro's erin zet.

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    een Tyrogue is toch niet zo roze of licht het dan aan mij?

    Naja maakt niet uit

    Nogsteeds goeie story(Y)

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Ik vind 'm niet zo grappig, maar wel mooi geschreven :D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    xD
    ik vond hem lachenxD
    lag letterlijk in een deukxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen