6%
Justin Drew Bieber
Voorzichtig keek ik onder de rand van mijn paarse pet vandaan, Caitlin kwam als een gek op me afgestormd, Damn ik had haar gemist, ze betekende veel voor me. Ik spreidde mijn wijd voor haar los, met een enorme snelheid belandde ze in mijn armen en begroef ze haar gezicht in mijn shirt. Ik grinnikte eventjes. "Hee Cait, I've missed you!" Ik drukte mijn lippen even, vriendschappelijk, op haar wangen. Ooit had ik wat met haar gehad, maar dat was nogal dood gelopen, ik had gevreest voor onze vriendschap, maar gelukkig was het niet verkloot. "I've missed you to!' Gilde ze in mijn oren, haar lippen waren overal op mijn gezicht, als ik niet had geweten dat dit Caitlin was, had ik doods angsten uit gestaan, maar hé dit was Caitlin. "Kalm Cait, vreed haar niet op oké?" Zei Chaz's lachende stem van achter. Langzaam liet ik haar los, waarna ik in het pruilende gezicht van Caitlin keek. Ik zette mijn paarse pet langzaam af en plaatse hem op har hoofd. "Hug my cap.right shawty?" Ik knipoogde even waarna ik me omdraaide en in de 2 lachende gezichten van mijn beste vrienden keek. Ik gaf ze een soort boy's-hug, waarna Ryan vol ongeloof richting mijn gouden ketting keek. "Issie echt?" Vroeg hij met een big-smile, Ryan was gek op goud, én geld. Ik lachte eventjes en deed de ketting af, ik overhandigde hem aan Ryan. "He is yours for now.." Zei ik breed grijzend. "Je hebt zijn vraag niet beantwoord..." Zei Chaz lachend waarna ik eerst vragend richting Ryan's verontwaardigde gezicht had gekeken. Ik vormde een 'o' met mijn mond en knikte toen. "Yeah, it's real gold.." Zei ik toen met een scheinheilige grijns. "O damn meen! Your my angel! Weetje hoeveel dit op ebay gaat opleveren? Een échte góuden ketting van de énige echte jústin bieber!" Ik keek hem nog even lachend voordat hij wegsprintte naar binnen, en ik maar denken dat hij hem zelf wou dragen. Toen ik me weer op Chaz richtte en hem een paar vragen wou stellen, was hij verdwenen. Ik fronste eventjes en draaide me om richting Caitlin, die nog steeds bedenkelijk richting mijn paarse pet keek. "Justin?" Mompelde ze toen moeilijk. "Mh?" Mompelde ik terug. "Hoe knuffel je een pet?" Vroeg ze toen met een ontschuldige glimlach op haar gezicht. Ik kon het niet helpen om te lachen, ze was soms gewoon zo lekker klunzig. "Niet.!" zei ik toen, ik sloeg mijn armen rond haar middel en trok haar naar me toe. "Goed, lekker blondje van me, waar is Chaz zo snel naartoe gegaan.." Zei ik toen, toen ik bedenkelijk voor me uitzwaaide. "IK BEN NIET BLOND!" Riep ze verontwaardigd uit toen ze een pluk haar tussen haar vingers klemde. Ik rolde nu met mijn ogen. "Caitlin.." Zei ik nu serieus. "Goed, goed..Chaz..mh, volgensmij issie achter Keighley aan.." Boem, pof, Keighley, damn niet dat kind. Ik gaf een klein knikje, ik had gezworen dat ik haar daar net nog had zien staan. "Goed dan ga ik ze zo-" Net wanneer ik wou zeggen dat ik haar zou gaan zoeken hoorde ik een al te bekede stem en een zachte zangerige stem van links komen. Ik draaide mijn gezicht richting de kant waar het geluid vandaan kwam. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik háár zag, was het Chaz zijn nieuwe aanwinst? Niet mis, zekers niet. Haar bruine iets krullende haar, was in twee vlechtjes gebonden, en werd bij elkaar gehouden door 2 rode elastiekjes, ze fladderde in de wind, en haar groene ogen fonkelden gevaarlijk. Ondanks de twinkeling in haar ogen zag ik duidelijk de rode kringen om haar ogen, had ze gehuild? Wat had Chaz met haar gedaan? Rustig liet ik mijn ogen verder naar beneden glijden richting haar lichaam. Damn, dat was niet mis. Het roze truitje strakke truitje tekende haar lichaam mooi af, liet haar rondingen goed uitkomen, ook haar hotpants was niet mis, elk detail was zichtbaar, de zwarte vans maakten het geheel compleet ze was in een woord práchtig. Ze leek net een meisje uit een catalogus, ze kon er zo uitgewandeld zijn. Toen ik mijn ogen weer terug liet glijden richting haar gezicht ondekte ik tot mijn grote verbazing wie dit meisje was. KEIGHLEY.
Vinden jullie het nog wel leuk?
Ik schrijf met grote plezier aan dit verhaal;d
Reactie?
Reageer (4)
Love it! <33
1 decennium geledenVerder!
Ghehe, snel verder
1 decennium geledenjuaaa I LIKEE IT<33
1 decennium geledensnel verduuuuur(flower)
ooooooh ik neem een aboo!
1 decennium geledenverderr