Foto bij 22| Busted.

41 ABBO'S <'3


Enjoy :'3

''Ik weet dus echt niet wat jullie denken''Loog Draco om wat tijd te rekken, hij wist natuurlijk donders goed wat ze dachten. ''En je bent nog wel de beste Ligilimens van ons allemaal''Zei Blaise spottend, ''Maar laat ik het nog even uitleggen, daar zo zit Modderbloedje Mcfly je zogenaamde vriendinnetje''. ''Zei je nou vriendinnetje?''Vroeg Theo, ''Ik heb je toch al verteld Blaise-''Sneerde Draco geïrriteerd, maar Blaise liet hem niet uitpraten. ''Ik denk dat onze Dracie een zwak heeft voor Fay''Zei Blaise terwijl hij naar Theo grijnsde. ''Blaise meschien moet je even uit de zon blijven''Zei Theo spottend, hij geloofde veel maar dit zeker niet. ''Ik heb je al zo vaak gezegd dat ik niet val op smerige modderbloedjes''Snauwde Draco tegen Blaise, als hij ze lang genoeg kon afleiden zouden ze hun zieke plan wel vergeten. ''Eerst zien dan geloven, je hebt haar al tijden niet meer beledigt weetje. Zelfs niet bij toverdranken en ze zit pal tegenover je''Zei Blaise geamuseerd, ''Geen een enkele opmerking''. ''Nou, Potter zit pal tegenover jou en ik heb nog geen enkele vervloeking gezien''Zei Draco terwijl hij Blaise hooghartig aan keek. Hij zou nooit toegeven, die lol gunde hij Blaise niet. ''Vervloekingen kun niet afvuren waar een leraar bij is, beledigingen wel''Zei Blaise koeltjes. Draco voelde zich opeens ontzettend gedist, maar hij liet het niet merken. ''Goed dan, wie het eerste het modderbloedje kan raken''Zei Blaise uiteindelijk en pakte zijn toverstok. Draco voelde zich nog nooit zo machteloos. Als hij weigerde kreeg Blaise gelijk en wist dadelijk heel de school dat hij een zwak voor modderbloedjes Mcfly had. Als hij gewoon meedeed, wist hij zeker dat Fay zou denken dat zijn aardigheid eenmalig zou zijn. ''Jij eerst Draco''Zei Blaise met een grijns terwijl hij naar Fay gebaarde die niets vermoedend een boek zat te lezen. ''Goed,''Zei Draco koeltjes, hij dacht aan de zwakste spreuk die hij kende. Hij wilde haar natuurlijk niet echt pijn doen. Blaise en Theo keken hem afwachtend aan en hij slikte even. ''Paralitis!''Zei hij terwijl hij met zijn stok zwiepte en er een lam straal uit zijn toverstok schoot.
Op dat moment gebeurde er iets wat geen van hun drieën had verwacht.
In plaats van dat de straal Fay raakte, ketste hij van een onzichtbaar schild af vlak voor haar. ''Wat krijgen we nou''Zei Blaise fronsend, Fay keek op van haar boek, ''Jullie praten te hard!''Zei ze terwijl ze Draco vernietigend aan keek, die niks uit wist te brengen. Fay had alles gehoord en in de tussen tijd dat ze hadden zitten discussiëren, had ze een schildspreuk uitgesproken over zichzelf. Ze stond woedend op en liep naar binnen terwijl ze de drie Slytherins verbluft achter liet.

Reageer (8)

  • KidouYuuto

    fay jou are super

    1 decennium geleden
  • Jera

    aaaiiit!!! haha Fay is echt geweldig! Lol

    1 decennium geleden
  • Pam

    WOEhaha Fay is echt geniaal!

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Ik hou van Fay, ze doet me denken aan een betere versie van mij! Eentje met wat meer lef.
    <33333

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    leuk!!!
    heeeel snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen