Foto bij 31

omg check hoe sexy!!^^

‘Kom op..Justin, ik heb nog veel te doen!’ zei ik zeurend ‘Ik wil eerst een kusje en dan mag je misschien weg’ ‘Misschien? Hahaha ja dagg! Straks geef ik je een kus en dan mag ik nog niet weg’ ‘haha, ja misschien wil ik dan nog wel een kusje’ ‘Justin…’ Hij keek me uitdagend aan, ik zuchtte, en gaf me toch maar over ‘haha, kijk hoe jij doet, net alsof het de ergste ding van de wereld is om mij een kusje te geven’ zei hij lachend, ik keek hem arrogant aan ‘Selena…’ Ik bleef hem nog steeds zo aankijken ‘Aller aller aller aller aller aller liefste Selena van me, mag ik alsjeblieeftt een kusje van je’ zei hij met zijn puppyogen, als hij zielig gaat doen zet hij altijd van die puppyoogjes op waar je gewoon niet tegen kan en ik dus nu ook niet. Hij bleef me zo aankijken, ik kon net geen lachje onderdrukken en dat zag hij ook, hij keek me met zijn o zo lieve glimlach aan en kwam dichterbij, Ik keek hem ook met een glimlach aan die niet lang daarna bezet werd genomen door zijn heerlijke lippen, na een tijdje duwde ik hem rustig weer van me af, hij keek me zielig aan ‘Je zei 1 kusje, Biebs!’ Hij zette een pruillipje op ‘Nog eeentje!’ ‘Justin ik heb nog veel te doen’ ‘Pleasseee, Je weet toch dat ik héééél veel van je hou!’probeerde hij nog, en ja hoor hij had me weer te pakken. Ik drukte een kus op zijn lippen en wou me weer terug trekken, maar dat liet hij niet gebeuren, hij pakte mijn gezicht vast en kuste me verder, toen hij merkte dat ik hem terug zoende, deed hij zijn armen om mijn middel en trok me stevig tegen zich aan en zoende me verder, ik sloeg mijn armen om zijn nek en ging met mijn handen door zijn zachte haar, maar toen trok ik me echt terug, we zaten hier nou onderhand al een kwartier en ik was hier nog niet weg. Ik maakte me los uit zijn armen ‘Justin, nu moet ik echt echt echt gaan hoor schat’ hij zuchtte ‘Haha je doet net alsof je me een jaar niet meer gaat zien, vanavond zit je weer met me opgescheept hoor’ hij grijnsde en keek me aan ‘Okee…dan moet ik je toch maar los laten, ik sms je wanneer ik je kom ophalen okey?’’Jep, dan ga ik maar weg!’, hij drukte nog een kus op m’n lippen en ik stapte uit ‘I love you!’ riep hij voordat ik de deur dicht gooide, ik gebaarde dat ik ook van hem hou en draaide me toen om naar mijn voordeur. Net voordat ik naar binnen wou stappen zwaaide ik nog naar hem en sloot toen de deur.

Reageer (2)

  • Smexy

    Hahaha

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    ja hè JB is gewoon zo sexy

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen