Foto bij chapter 48: Wachten op de boot.

Ik weet eigenlijk niets om hier neer te zetten-_-'

Treyson,Yassup en Rea waren in Slateport city aangekomen maar de boot ging pas morgen naar Dewfort.Ondertussen hingen ze op het strand rond.Swellow vloog over het water en Grovyle zat in het ondiepe gedeelte.Sandshrew zat bij Rea op schoot die in de zon lag.Totodile en Makuba speelde als gekken in het water met elkaar.Ze waren goede vrienden geworden.Charmander lag ook op het strand samen met Sano.Zuki en Tyrogue zaten samen in een plas te spelen.Zij werden ook goede vrienden,ook omdat ze samen oefenden met vechten.Treyson kwam weer boven water en nam een grote hap lucht.Daarna kwam Yassup boven water.
'Gewonnen.' Zei Yassup grijnsend.Ze hadden een adem-inhouden wedstrijdje gedaan.Een meisje van hun leeftijd zat op het zand met haar twee pokemon te spelen.Yassup kreeg een idee.Hij ploeterde het water uit.
'Wat ga je doen?' Vroeg Treyson en volgde Yassup.
'Charmander kan wel wat training gebruiken voor het volgende gym gevecht.' Zei Yassup.Hij liep naar het meisje.(zie plaatje)
'Wil je alstjeblieft tegen mij en mijn Charmander vechten?' Vroeg Yassup.
'Tuurlijk,ik ben trouwens Sakura.' Zei Sakura.
'Mijn naam is Yassup.' Zei Yassup en vloot naar Charmander die naar Yassup gerend kwam.
'Char?' Vroeg Charmander.
'Een oefengevecht,Charmander.Geef alles wat je hebt.' Zei Yassup.Sakura wees haar eerste pokemon aan.
'Linoone doe je best.' Zei ze.
'Char charmander.' Zei CHarmander en vonken vlogen uit zijn bek.
'Linoone doe je headbutt.' Zei Sakura en Linoone rende op Charmander af.
'Spring.' Riep Yassup en Charmander sprong boven Linoone uit. 'En nu je iron tail.' Ging Yassup verder.Charmander gooide zijn ijzeren staart tegen Linoone die daardoor tegen de grond werd gesmeten.
'Linoone gebruik je shadow claw.' Riep Sakura.
'Doe jij je dragon claw,Charmander.' Zei Yassup.De twee pokemon botste tegen elkaar.Het leek erop dat Charmander's dragon claw sterker was.
'Ga zo door.' Zei Yassup maar Charmander's pootje zakte weg in het zand en hij werd geraakt door shadow claw.
'Vlug,doe je hyper beam!' Riep Sakura.
'Charmander snel!Kaats je de lucht in met iron tail.' Riep Yassup.Charmander vertrouwde volledig op Yassup en zijn strategieën en deed iron tail tegen de grond.Hij vloog door de lucht en ontweek daarmee de hyper beam.
'Fire blast!' Zei Yassup.De grote vuur aanval kwam door de zwaartekracht met een bloedvaart op Linoone af.Linoone kon het niet ontwijken en werd hard geraakt.Linoone lag verslagen op de grond.
'Linoone keer terug.' Zei Sakura glimlachend.Ze liep naar Yassup en Charmander.
'Goed gevecht.' Zei ze en schudde Yassup's hand.Daarna aaide ze Charmander over zijn koppie.
'Je Charmander is erg sterk.Je hebt hem goed getraind.' Zei Sakura.
'Bedankt.' Zei Yassup blij.
'Volgens mij gaat hij binnen kort evenlueëren.Hij is al zo sterk.Dat moet haast wel.' Zei Sakura.
'Cool.' Zei Yassup verrast.De rest van de middag zat hij te praten met Sakura.Treyson liep van ze weg richting Rea die op een grote handdoek in de zon lag met Sandshrew op haar schoot.Treyson glimlachde.
'Sandshrew vind je erg aardig.' Zei Treyson en ging naast Rea zitten.Rea opende geschrokken haar ogen.
'Oh jij bent het.Ik schrok al.' Zei Rea lachend.Treyson lachde mee.Toen keek hij naar een eettentje iets verder op.Hij kreeg een idee.
'Wil je een ijsje?' Vroeg Treyson aan Rea.
'Lekker.' Antwoorde Rea.
'Welke smaak?' Vroeg Treyson en pakte zijn portemonnee uit zijn rugtas.
'Maakt niet uit,als het maar zonder noten is.' Zei Rea.Treyson keek op.
'Ben je allergisch?' Vroeg hij.Rea knikte.Treyson stond op liep naar de eettent.
'Twee softijsjes,alstublieft.' Zei Treyson.
'Dat wordt dan 2 euro.' Bromde de man.Treyson liep terug.Hij ging weer naast Rea zitten.Hij hield het ijsje voor Rea.Reapakte hem aan en toen ze elkaars handen aantikte bloosde ze allebei.
'Sorry.' Zeiden ze tegelijk.Een grote strandbal vloog door de lucht en viel tegen Treyson's blote rug.Hij viel voorover op Rea.Sandshrew sprong net op tijd opzij.Hun hoofden lagen naast elkaar.Treyson hief zijn rode hooft en keek nar Rea die ook een hooft als een boei had.
'S-s-s sorry.' Stotterde Treyson.
'M m maakt n niets uit.' Bracht Rea even stotterend uit.Treyson stond wankelig op.Yassup kwam naar ze toe lopen.
'Zullen we alvast naar het pokecenter gaan?De boot vertrek best vroeg.' Stelde Yassup voor die van niets afwist wat er 2 tellen daarvoor was gebeurd.Rea en Treyson knikte alleen maar.
'Grovyle,Swellow en Tyrogue kom terug.' Zei Treyson.
'Zuki,Sano en Makuba keer terug.' Zei Rea.Yassup had zijn pokemon al in hun pokeballs gedaan.Ze zwaaide nog even naar Sakura en gingen naar het pokecenter.

Geen cool gevecht of nieuwe pokemon maar ik vond het leuk om er zo'n chapter tussen te doen.En wat vonden jullie ervan?

He wanders off, he's just lost without me
Doesn't matter what I say
I try to give advice, I tell him twice
He won't listen, gotta do it his own way

He drives me crazy, all of the time
He drives me crazy, he drives me out of my mind
So why do I worry 'bout him, why do I care?
I don't know why I let it faze me
But he drives me crazy

Treyson you drive Rea crazy and Rea drives Treyson crazyxD

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    wat was er net gebeurt??????????????????????????????????????/

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Wahahahaha! ijs!!!! nee sorry ben een beetje melig. Dan wordt ijs heel grappig.

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Jups, liefde in het verhaal, het wordt steeds gekker, maar leuker :D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    xD
    leuke Episode:D
    aww, dat van Treyson en Rea was schattig(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen