Lange voor mn liefjes.

57.
Bianca pov.
Justin leek teschrikken van mijn antwoord. "Is er iets ?" Vroeg ik. Verward schudde hij zijn hoofd. "Ja wel, ik zie het toch ?" "Ik dacht gewoon, ik bedoel, ik had niet verwacht dat je er zo makkelijk over zou doen." Ik haalde mn schouders op, stond op van het bed en liep naar hem toe. "Je bent mn beste vriend." Mompelde ik terweil ik mn armen om hem heensloeg. "Waarom zou ik moeilijk gaan doen ?" Vervolgde ik mijn zin waarna ik een kusje op zn wang drukte. Ik liet hem los en liep naar mn koffer. Justin verbaast achterlatend. Ja ik had besloten om telaten merken wat ik voor hem voel. Hij is niet hetzelfde als Dylan. Hij is zelfs beter dan Dylan. Véél beter.

"OHYEAH!" Gilde ik toen ik Ryan had verslagen met een potje weetikhetwat op de xbox. Ja ik weet niet hoe het heet, hoe moet ik dat nou weten ? Ik weet alleen dat je mensjes moet doodschieten en dat is wat ik net deed bij Ryan. Gehehehe. Ryan sloeg boos zn armen over elkaar. Chaz moest zo hard lachen dat Lisa van zn schoot afviel. En Justin, Justin sloeg zijn arm om me heen en fluisterde 'Goed gedaan' in mn oor waarna hij me dichter tegen zich aantrok. "Oeeeh," Begon Ryan, die Chaz gelach volkomen nergeerde. "Ik denk dat we binnenkort een nieuw stelletje krijgen!" Schreeuwde hij zowat door de hele tourbus heen. Ik sprong op en besloot hem de kieteldood tegeven. "Gaan jullie zo slapen, want jullie zullen wel moe zijn ?" Verstoorde Pattie mijn moordactie. Iedereen knikte. "Eh, Bianca, laat je Ryan nog wel heel want hij moet de hele tour nog mee." Zei ze met een knipoog. Ik schoot in de lach en klom van Ryan af. "Laten we dan maar gaan slapen." Mompelde Christian. Iedereen knikte instemmend. Chaz tilde Lisa op en sloeg haar over zijn schouder heen waarna ze ons nog een welstrusten wenste en toen naar hun kamer vertrokken. "Zo, die gaan een wilde nacht beleven." Mompelde ik. "Niet alleen hun." Zei Ryan terweil hij naar Justin keek en met zijn wenkbrouwen wiebelde. Geheheh. Ik had heus wel door dat Ryan mij en Justin bedoelde. "Oh, je bent tóch gay!" Gilde ik Hysterisch. "Ik wist het wel! Maar ik weet niet of Christian het wel wil, ik bedoel hij is nog zo jong! Dus ik denk dat je je leuke avondje nog even moet uitstellen!" "JIJ GAAR ERAAN!" Gilde Ryan terweil hij achter me aan begon terennen door de tourbus heen. Na 5 minuten versperde Justin de weg voor me waardoor ik niet verder kon rennen. Hij tilde me op, waardoor ik mijn benen om zijn middel sloeg. "Dat is zo niet eerlijk!" Mompelde Ryan terweil hij naar Christian keek. "Eh dude, ik ga je dus echt niet optillen!" Zei Christian waarna hij naar hun slaapkamer liep. Ook Justin liep naar onze kamer. Met mij nogsteeds in zijn armen. Hmmm, hier kon ik wel aan wennen. Justin gooide me op het bed waardoor ik hem meetrok en hij bovenop me viel. "En ik dacht dat we alleen vrienden waren." Fluisterde ik in zijn oor waarna ik een kusje op zn nek drukte. Justin werd ietwat rood en rolde van me af. "Ik ga even douche." Mompelde hij. "Oh dat moet ik ook nog doen." Momelde ik. "We kunnen wel samen douche ?" Zei Justin terweil hij met zn wenkbrouwen wiebelde. "I don't think so, Bieber."

Reageer (4)

  • iiLovaticx

    Jammer dat je bent gestopt ):

    1 decennium geleden
  • Velvethour

    ga nou verder :(:(

    1 decennium geleden
  • SilkeG

    verdeeeeeer !
    (Y)

    1 decennium geleden
  • Wiara

    WAHAHAHAHAHA!
    "Oh, je bent tóch gay!" Gilde ik Hysterisch
    geniaaaaaaaaaaaaal!
    haha snel verderr(yeah)
    xx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen