Foto bij MSN

Ik weet ik heb heel lang niet verder gewerkt met dit verhaal ,maar dat kwam ,omdat ik het boekje waar ik in had gewerkt kwijt was geraakt.
So enjoy !

Roxie je gelooft nooit wat er is gebeurd.typte Eline.
Rox zegt: Nou ?
Eline zegt: Mijn broertje is geraakt door een lawine !
Rox zegt: Waaahaaat ?!?
Eline zegt: Door rotzooi uit zijn nieuwe kluisje ,haha.
Rox zegt: Haha ,cool. Trouwens hoe is je nieuwe school ?
Eline zegt: Leuk ,maar heel raar... en mijn nieuwe mentor is stom (huil)
Rox zegt: Hoe ?
Eline zegt: Hij is streng en HET heeft een hekel aan bruggers !
Rox zegt: Now way !Arme Thomas.
Eline zegt:( Ja...
Rox zegt: Heeej ,sinds when heb je medelijden met je broertje.:O
Eline zegt: Sinds dat dat rare meisje in mijn kasmer stond.

Toen flikkerde het beeldscherm een paar keer en werdt zwart. "Bliep bliep."het beeldscherm vloog weer aan en ene `BlackBeau'kwam online.
Pas op ,voor de man met de cape.had BlackBeau getypt. Eline's mobiel ging af en Eline pakte hem op.
"Eline wat doe je ?Aaah !Wie is dat ?Is dat een vriendin ?"vroeg Roxie aan de andere kant van de lijn.
"Nee ,niet dat ik weet."zei Eline verbaast en ging met haar hoofd dichter naar het scherm toe. Eline's beeldscherm begon te flikkeren en er sond plots een rode tekst op het scherm : Pas op voor de man met de zwarte cape !
Het raam begon te klapperen en bladeren vlogen door haar kamer. "Waah !"gildde Eline en rende zo hard als ze kon de kamer uit. Van de schrik had ze haar mobieltje laten vallen en belande hij tussen de bladeren. "Hallo ,Eline ?Hallo ?Tuut Tuut."weerklonk het uit het mobieltje. Eline stond na te trillen op de overloop toen Thomas zijn kamer uit liep. "Jo ,zusie. Lenen ?"vroeg Thomas en stak een honkbalknuppel voor zich uit.
"Wat moet ik daarmee ?"vroeg Eline
"geen idee. Je komt rennend uit je kamer !"schreeuwde Thomas.
"Geef hier."sisde Eline en griste de honkbalknuppel uit zijn handen. Ze rende naar haar kamer en sloeg het beeldscherm kapot. Waar nog steeds :"Pas op ,voor de man met de zwarte cape."op stond. Thomas kwam naar binnen gerend en keek met open mond naar het beeldscherm. Eline keek trillend naar het beeldscherm. Thomas vroeg met een trillende stem :"Had je ruzie me Roxie ?" Eline realiseerde opeens wat ze gedaan had en zei toen maar :"Ja." Ze keek de kamer rond. "Waar is mijn mobieltje ?" Het raam begon weer wild te klapperen. Toen Thomas het raam dicht wou doen ,pakte hij Eline vast en sleurde haar naar het raam.
"Ik denk dat hij jouw mobieltje heeft."fluisterde Thomas en wees naar een schim.
"Shit !"riep Eline. Toen bedacht ze dat ze haar computer had gemold en haar mobiel was gestolen. Nu kon ze Roxie helemaal niet meer bereiken.

Reageer (1)

  • TimeTravel

    Woowd, zo lang geleden dat we hiermee verder zijn gegaan!! :o
    Snel verdr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen