Foto bij chapter 49: Rea en Sano gevecht

DE QUIZ!
pokemon in het algemeen of over mijn verhaal?!

Op de boot was er gelegenheid voor gevechten.Er waren twee velden.
'Zullen we weer vechten?' Vroeg Treyson aan Rea. 'Is goed.' Zei ze.Tyrogue en Zuki vechten veel.Elke dag oefende ze en het waren al echte pokemon gevechten geworden.
'Tyrogue doe je mach punch.' Zei Treyson.
'Zuki gebruik quick attack.'Zei Rea.Zuki was sneller en raakte Tyrogue.
'Vlug Tyrogue.Doe hi jump kick!' Riep Treyson.Zuki was te decht bij om te ontwijken en werd keihard geraakt.
'Shadow ball,Zuki.' Riep Rea.
'Doe jij je mach punch,Tyrogue.' Zei Treyson.Maar de shdow ball was deze keer sterker en Tyrogue werd geraakt.
'Gebruik je double team.' Zei Treyson.
'Doe iron tail en raak ze allemaal!' Riep Rea.Zuki sloeg alle double team tot er nog maar een paar over waren.'
'Doe de laatste met quick attack.' Zei Rea.Treyson grijnsde.
'Earthquake,Tyrogue.' Riep Treyson.De grond schudde heftig en Zuki zakte,zoals altijd bij deze aanval,door haar pootje.
'Stop maar Tyrogue.' Zei Treyson en de earthquake stopte.
'Maak het af met mach punch.' Zei Treyson maar een zwart paarse bal vloog al op Tyrogue af en werd geraakt.Hij viel vermoeid neer.Rea grijnsde.
'Die had je niet verwacht,hé?' Vroeg ze.Treyson schudde zijn hooft.
'Slim bedacht.' Zei Treyson lachend en stopte Tyrogue in zijn pokeball.
'Mag ik een keer tegen je vechten?' Vroeg een jongen.Rea draaide zich om.
Een jongen met een zwart sweatshirt en een grijse broek(zie plaatje) stond achter Rea.
'Tuurlijk maar dan gebruik ik wel mijn Whismur.' Zei Rea en stopte Zuki in haar pokeball.Dejongen lachtte vriendelijk.
'Ik ben Diago.Wil je tegen mijn Breloom vechten of mijn Swellow?' Vroeg Diago.
'Maakt het niet uit welke ik kies?' Vroeg Rea voor de zekerheid.
'Nee,ze moeten beide getrained worden.' Zei Diago en haalde zijn schouders op.
'Dan kies ik voor Breloom.' Zei Rea.Yassup keek verbaast.
'Wat?Maar Rea,Sano staat zwak tegenover gras aanvallen.' Zei Yassup.
'Sano kan het,dat weet ik.' Zei Rea trots op Sano.
'Als je wint ga ik op mijn kop staan.' Zei Yassup lachend.
Al snel stonden Rea en Diago op het veld.
'Sano ga ervoor.' Zei Rea en gooide zijn pokeball in de lucht.
'Breloom laat je zien.' Zei Diago.Rea richtte snel haar pokewatch.
Breloom
Breloom is een Paddenstoel Pokémon. Breloom is een geëvolueerde Shroomish. Dankzij zijn vliegensvlugge voetenwerk komt hij dicht bij zijn tegenstander en kan hij hem stompen. Zijn korte armen rekken uit wanneer hij slaat. Zijn techniek is net zo goed als van een professionele bokser
.
'Sano doe je stomp.' Zei Rea.
'Meteen frontaal aanvallen,Hé?Ik geef toe,je hebt lef.' Zei Diago grijnsend.
'Breloom doe je headbutt.' Zei Diago.De twee pokemon knalde op elkaar.Maar de headbutt was iets sterker en Sano vloog naar achter.
'Ga door met je drain punch.' Zei Diago en Breloom rende op Sano af.
'Sano gebruik hidden power.' Riep Rea.Wit licht kwam te voor schijn en raakte Breloom hard waardoor hij naar achter struikelde.
'Vlug doe je uproar.' Zei Rea grijnsend.Oorverdovend geluid schelde door de zaal.Iedereen stond met handen op zijn oren.
'Beloom sta op!' Schreeuwde Diago.Langzaam stond Breloom op.
'Doe energy ball.' Schreeuwde Diago.De energu ball vloog op Sano af.Sano had geen tijd om te ontwijken en werd geraakt,waarmee ook de uproar stopte.
'Sano gaat 't?' Vroeg Rea.Sano stond op. 'Whis whismur.' Zei Sano en gebaarde dat hij oké was.
'Sano doe je pound.' Zei Rea en Sano rende op Breloom af.Diago grijnsde.
'Dynamic punch!' Riep hij.Dat was de krachtigste aanval van Breloom.Toen de twee pokemon vlak bij elkaar waren riep Rea. 'Spring,Sano!' Sano sprong omhoog en ontweek de dynamic punch volledig.
'Hidden power op volle kracht!' Riep Rea.Breloom werd hard geraakt en knalde tegen de grond.Breloom kwam amper overeind.
'Breloom kom terug,je hebt je best gedaan.' Zei Diago glimlachend.
'Je bent een goede vechter.' Zei Diago vriendelijk en liep weg uit de zaal.
Rea liep trots naar Treyson en Yassup.Yassup zuchtte lachend.Hij boog naar voren en ging op zijn handen staan.
'Blij?' Vroeg hij grijnsend aan Rea.Rea knikte.
'Helemaal.' Zei Rea lachend.Opeens bewoog de boot en Yassup verloor zijn evenwicht.Hij viel om tegen Treyson en samen vielen ze op de grond.
Ze keken elkaar even aan en barste toen uit van het lachen.
TOET TOET TOET Schelde over de hele boot.Rea liep naar een raam.
'We zijn er.' Zei ze en Treyson en Yassup kwamen ook kijken.Treyson voelde zich erg opgewonden.Zijn derde badge in zo'n korte tijd!Dit ga ik zeker winnen.

de quiz?(A)

Reageer (2)

  • KuroTenshi

    AAAAAAAAAAAAAAAA komen er ooit nog dragon pokemon in voor? want die zijn zo coowl!

    Sorry voor die A´s, ik ben nog steeds melig

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Cool gevecht!:D
    heb je nog een sterke tegenstander nodig? dan weet ik wel iemand die je kan gebruiken(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen