Roselyn Valentina Patterson

de volgende ochtend schrok ik op van iemand die Justin's kamer kwam binnengelopen. 'Wat doen jullie bij elkaar in bed!' schreeuwde een stem. Meteen zaten Justin en ik rechtovereind op bed. Het was Pattie die net de kamer was binnengelopen. Justin keek slaperig op en keek mij even wazig aan. Daarna keek hij naar z'n moeder en toen pas zag ik dat hij besefte dat het zijn moeder was. 'MAM, WAT DOE JIJ HIER?!' schreeuwde hij. 'Ik wilde jullie wakker maken maar toen ik Rose niet in haar bed zag liggen ben ik jouw kamer binnengestormd.' 'Mam, ga weg ja. We zijn nu wakker dus nu kun je ook wel weer gaan.' brommend ging Justin weer liggen terwijl hij de dekens over zijn gezicht trok. 'Maar mag ik dan in ieder geval weten wat jullie bij elkaar in bed doen?' vroeg Pattie toen terwijl ze mij even een knipoog gaf. 'Mam, dat gaat je echt helemaal niks aan.' kwam er gesmoord vanonder de dekens. 'Vinden jullie elkaar leuk?' ging Pattie op een plagend toontje verder. Justin ging met een ruk overeind zitten en keek Pattie woest aan. 'Dat gaat je niks aan, mam. Ga nou we-heeeg. Als ik je het wil vertellen dan hoor je het wel een keer.' Pattie begon te lachen. 'Oké, ik weet wel genoeg, denk ik. Nou, leuk hoor.' 'MA-HAAM.' Justin sprong uit bed en duwde Pattie de kamer uit. 'Jaja, ik ga al.' ze glimlachte nog even naar me en verdween toen. 'Pfff... moeders zijn toch ook zooooo irritant.' zei Justin terwijl hij het bed weer inkroop. Ik knikte. 'Daar weet ik alles van.' 'Ja, maar jou moeder heeft er zo ongeveer wel voor gezorgd dat ik nu jou heb.' Justin grijnsde lief en trok me naar zich toe. 'Ja, dat is wel waar.' gaf ik toe terwijl ik ook naar Justin lachte. Justin drukte een kus op mijn voorhoofd en liet me toen los. 'Laten we maar uit bed gaan. Straks komt m'n moeder weer m'n kamer binnengestormd en als ze ons dan zo ziet gaat ze helemaal enthousiast doen enzo. Echt, dat wil je niet meemaken.' Justin zuchtte even en ik schoot in de lach. 'Nouja, beter dat toch, dan dat je moeder alle meisjes voor je verbiedt.' 'Alle meisjes? Ik hoef maar één speciaal meisje en dat ben jij.' Hij drukte nog even een kus op mijn wang en liep toen naar de badkamer.


omg, oké. ik heb geen tijd om hier iets neer te zetten want ik ga winkelen, eten en naar de bioscoop. whoehoe. oké doei.

Reageer (16)

  • Dimelo

    Sugerbabe ik woon ook op Curacao ^^
    Waar woon jij dan?:D Ik in julianadorp. (:

    1 decennium geleden
  • TheLiarInMe

    omdat ik jarig ben (was in Nederland maar ik woon op curaçao dus...)

    1 decennium geleden
  • TheLiarInMe

    meer? pleas

    1 decennium geleden
  • Realized

    JUSTIN IS ECHT LIEF OMG EJRFJOIERJOIEJIO.

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AHW! Justin is echt een schatje, ik wil ook zo'n vriendje hihi.
    AAHW. Snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen