Foto bij chapter 51: Rea vs Kai en Sharpedo problemen!

de laatste tijd ben ik best wel slecht in het bedenken van titels....

Sano stond al op het veld.Kai pakte de pokeball die Rea had gekozen en gooide hem.Een kleine pokemon kwam eruit.
'Dus Hitmontop wordt het.' Zei Kai.Rea richtte haar pokewatch.
Hitmontop
Hitmontop is een Pokémon die op zijn hooft kan staan. Iedereen is gefascineerd door de mooie, soepele, elegante dansachtige bewegingen van Hitmontop. Hitmontops soepele sierlijke schoppen zijn misleidend hard. Tegenstanders kunnen verrast worden door hun kracht. Dus kijk uit! Hij voert zijn rondtollende dans uit en daarna schopt hij. Soms draait hij zo snel in het rond dat hij zich in de aarde begint te boren.

Rea glimlachte.Ze was niet bang.Sano en Hitmontop waren beide klein maar Sano zou winnen.
'Doe je quick attack.' Zei Kai en Hitmontop rende op Sano af.
'Hou hem tegen met stomp.' Zei Rea en het werkte.
'En nu je hidden power.' Zei Rea.
'ontwijk en close combat!' Riep Kai.Hitmontop ontweek de hidden power en sloeg Sano met close combat.Sano bleef niet op zijn pootjes staan en vloog een klein stukje naar achter door close combat.
'Hitmontop gebruik earthquake!' Riep Kai.Rea zei niets.De grind trilde hard maar Sano leek er weinig van te merken.
'Sano doe je pound!' Riep Rea maar toen Sano dicht bij Hitmontop was riep Kai. 'Vlug,close combat!' Hitmontop sloeg Sano hard,Sano verloor veel hp.
'Hitmontop doe je double team.' Zei Kai.Sano werd omsingeld.
'Uproar,Sano!' Riep Rea grijnsend.Kai schrok,als Hitmontop geraakt werd zou dat veel schade geven.
'Quick attack op volle snelheid!' Riep hij.Hitmontop raakt Sano keihard in de rug en de uproar stopte.
'Blijf doorgaan met quick attack.' Zei Kai.Hitmontop kwam van alle kanten en Sano kon het niet bij houden.
'Stomp.' Zei Rea maar Hitmontop was te snel. 'Dan maar je pound.' Zei Rea mmar Hitmontop was weer te snel.Ondertussen verloor Sano aleen maar hp door alle quick attack van Hitmontop.
'Close combat!' Riep Kai opeens.Hitmontop zat achter Sano.
'Ontwijk!' Riep Rea maar het was te laat en Sano werd geraakt.Sano viel op de grond en bleef liggen.Langzaam kwam hij overeind.Sano keek teleurgesteld op zichzelf.
'Sano....' Mompelde Rea.Opeens trilde Rea's pokewatch even.Ze keek erop.
+ 1 level
shadow ball

Sano keek opeens veel zelfverzekerder.Kai maakte het niets uit en vocht gewoon door.
'Hitmontop,close combat!' Riep hij.Rea wachtte tot dat Hitmontop dicht bij Sano was. 'Hidden power!' Riep ze.Het witte licht raakte Hitmontop en gooide hem naar achter.Hitmontop stond op maar hijgde.
'Hitmontop maak het af met nog een laatste quick attack.' Zei Kai en Hitmontop stormde op Sano af.
'Sano doe je shadow ball!' Riep Rea.Sano vomde een zwart/paarse bal tussen zijn pootjes en gooide hem op Hitmontop.Hitmontop viel weer naar achter.Langaam kwan hij weer overeind.Hij hijgde nu zwaar.Hitmontop zakte door een poot en viel verslagen neer op de grond.
'Hitmontop keer terug.' Zei Kai.Rea rende naar Sano toe en tilde hem op.
'Goed gedaan jochie.Ik ben trots op je.' Zei Rea en gaf hem een knuffel.
'Whis whismur!' Zei Sano blij.Treyson stond enhousiast op.
'Dan ben ik nu!' Zei hij pakte de pokeball van Grovyle.
'HEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' Riep een onbekende stem.Iedereen keek om.Een man van middelbare leeftijd stond in de zaal.
'Kai je moet ons helpen!' Zei de man.Kai rende naar hem toe.
'Jet,wat is er aan de hand?' Vroeg Kai aan de man die blijkbaar Jet heette.
'Sharpedo's vallen ons aan.Ze liggen langs de kust en niemand kan er langs.' Vertelde Jet.
'Jongens ik heb jullie hulp nodig.' Zei Kai gebaarend naar Treyson,Rea en Yassup.Kai rende naar buiten gevolgd door Yassup,Treyson en Rea.Buiten was het zoals Jet vertelde.Op het strand lagen allemaal Sharpedo's(kop op het strand voor de rest in 't water).Ze vielen mensen aan die te dicht in de buurt kwamen.Een klein meisje van een jaar of 6 rende langs de kust.Ze rende naar een Zigzagoon die in de buurt lag van de Sharpedo's.De Sharpedo's keken woedend.Degene die het dicht bij het meisje was maakte aanstalte om een water pulse te doen.
'Nee!' Schreeuwde Yassup en rende naar het meisje.Hij sprong voor het meisje en ving de water pulse op.Het meisje pakte angstig haar Zigzagoon vast.
'Rennen.' Zei Yassup hijgend tegen het meisje.Maar ze was te bang om te rennen.Ze schuifelde wat naar achter maar viel voorover.De Sharpedo's werden echter nog bozer.Alle Sharpedo's die Yassup konden raken vuurde water pulse af.Yassup ging op zijn knieën en boog zich over het bange meisje zodat zij niet geraakt werd.
'Niet bang zijn.' Mompelde Yassup door de pijn heen.De klappen kwamen keihard aan.Yassup beet op zijn lippen om niet te schreeuwen van de pijn.Opeens voelde hij twee sterke handen rond zijn lichaam.Kai stond naast hem en sleurde hem weg van de Sharpedo terwijl Treyson en Grovyle de water pulse tegenhielden met kogelzaad.Toen ze op veilige afstand waren kwam opeens een vrouw aangerend.Ze tilde het meisje uit de armen van Yassup.
'Ik ben je zo dankbaar.Wat kan ik voor je doen?' Vroeg de vrouw aan Yassup.Yassup wist niets te zeggen.Hij voelde alleen de pijn.De vrouw besloot om pijnstillers te halen bij zuzter Joy.Kai,Yassup,Treyson en rea zaten naast elkaar.Ze keken naar de Sharpedo's.Ze hadden geen idee hoe ze dit moesten stoppen.

Best cool toch?
It's a whole new world we live in
Pokémon Hoenn!
Everybody wants to be a master
Everybody wants to show their skills
Everybody wants to get there faster
Make their way to the top of the hill

Each time, you try
Gonna get just a little bit better
Each step, you climb
Is one more step up the ladder

It's a whole new world we live in
It's a whole new way to see
It's a whole new place with a brand new attitude
But you still gotta catch 'em all
To be the best that you can be

It's a whole new world we live in
But you still gotta catch 'em all
To be the best that you can be
Pokémon Hoenn
Pokémon Hoenn!

Reageer (2)

  • KuroTenshi

    Jaaaaa coowle story

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    "cool:D
    arme yassup:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen