Foto bij chapter 53: Nieuwe vriend!

Weet je?Van Sharpedo zijn er maar weinig plaatjes

De rest van de dag zaten ze op het strand,te kijken naar de horizon.De Sharpedo waren weg en iedereen liep weer rond in het dorp.Aan het eind van de middag sprong Treyson opeens op.Hij ging voor de liggende Kai staan.
'Wij moeten nog vechten.' Zei Treyson opgewonden.Kai glimlachte en pakte iets uit zijn zak.Hij hield de badge op.
'Hier,voor jouw.' Zei Kai.Treyson keek verbaast.
'Maar ik heb nog niet gevochten.' Zei Treyson verward.
'Je hebt de Sharpedo weer rustig gekregen met gevaar voor je eigen leven.Je verdient het.' Zei Kai bewonderend.Treyson keek blij.
'Echt waar?' Vroeg hij.Kai knikte.
'Brawly had hem je ook gegeven.' Zei Kai.Treyson pakte blij de badge.
De volgende dag
Yassup,Treyson en Rea liepen het pokecenter uit.De boot zou pas over een uur vertrekken maar ze waren al wakker en hadden besloten alvast aan boort te gaan.Ze liepen naar de loopplank.Treyson draaide zich nog een keer om hij dacht dat hij iets hoorde.Hij liep een klein stukje van de boot weg.
'Shar sharpedo!' Hoorde Treyson.Treyson keek naar het water en Sharpedo lag daar,in zijn eentje.Treyson liep naar de kust.
'Sharpedo!' Zei Treyson blij en aaide hem over zijn kop.Yassup en Rea kwamen aangelopen.
'Hey,is dat niet...' Rea kon haar zin niet afmaken,Treyson antwoorde al.
'Ja,dit is de leider van de Sharpedo's.' Zei Treyson.
'Sharpedo shar.' Zei Sharpedo en drukte zijn neus tegen de buik van Treyson.
Treyson moest lachen,het kietelde.
'Volgens mij wil hij bij je blijven.' Merkte Yassup op.
'Is dat zo?' Vroeg Treyson aan Sharpedo.Sharpedo knikte en zwom achteruit.Hij gebaarde dat hij er een gevecht van wilde maken.
'Cool,dan kies ik...' -_-' 'Shit ik heb geen pokemon om in het water te vechten.' Zei Treyson en draaide zich om naar Yassup.
'Mag ik alstjeblieeeeeeeeeft Totodile lenen?' Vroeg Treyson.Yassup lachte en gaf Treyson de pokeball. 'Natuurlijk.' Zei Yassup.Treyson op checkte zijn pokewatch de aanvallen van Totodile.
-Water gun
-Crunch
-Ice fang
-Slash

'Totodile begin met slash.' Zei Treyson.Totodile draaide zich om en keek met een domme blik naar Treyson.Yassup moest lachen.
'Het is maar voor dit gevecht,Totodile.' Legde Yassup uit.Totodile knikte en sprong het water in en gebruikte slash.Sharpedo werd geraakt en deed zijn
aqua jet.
'Totodile ontwijk!' Riep Treyson maar Sharpedo was sneller en Totodile werd geraakt.
'Totodile gebruik je crunch.' Zei Treyson.Totodile beet Sharpedo keihard.
'Shar.' Bromde Sharpedo en schudde/zwom heen en weer om Totodile van zich af te krijgen.Het lukte Totodile verloor zijn grip en vloog over het water.Sharpedo ging op Totodile af met skull bash.
'Doe water gun op zijn hooft,Totodile.' Zei Treyson.Totodile spoot zijn water gun op de kop van Sharpedo en drukte zich daarmee naar achter zodat hij niet geraakt werd door de skull bash.
'Zwem onder water.' Riep Treyson.Sharpedo volgde Totodile niet.
'Ice fang!' Riep Treyson.Totodile beet met zijn ijzige tanden in de buik van Sharpedo.Sharpedo draaide zich op zijn rug waardoor Totodile boen water kwam.
'En slash,Totodile.' Zei Treyson.Totodile haalde uit en raakt Sharpedo hard met slash.Treyon pakte een lege pokeball en gooide die.De pokeball schudde even en toen kwamen er sterretjes van de knop af.Totodile zwom amen met de pokeball naar Treyson en Yassup.Hij legde de pokeball voor Treyson neer en liep naar Yassup.Treyson grijnsde.
'Fijn dat je met ons mee reist.' Zei Treyson glimlachend.Sandshrew op Treyson's schouder snuffelde aan de pokeball.
'Dat is je nieuwe vriend,Sandshrew.' Zei Treyson.
'Sand sandshrew!' Zei Sandshrew blij.Met z'n alle liepen ze de boot op.Toen de boot vertrok stonden stonden Treyson,Yassup en Rea op de voorkant van de boot.Opeens kwamen er allemaal Sharpedo.Ze keken naar Treyson.
'Shar shar pedo sharpedo sharpedo shar shar pedo.' Zeiden alle Sharpedo.Het leek wel alsof ze een vaarwel lied zongen voor hun leider.

Leuk?
Good friend are known to stay together
In the sun and in the heavy wheater
yeah
A smile have to smile
That's how it will be
Just you and me
I will be with you
We will go were are dreams come true
All the time that we have been through
You will always be my best friend
I will be with you
We will go were are dreams come true
All the time that we have been through
You will always be my best friend

Pokemon best friends

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    Hey hier zijn verlore schatten zei ze en pakte een paar ouder munten op en zwom naar boven

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    shar sharpedo do. Ik ben een sharpedo xD

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Cool:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen