En daar ben ik weer! Hebben jullie mijn verhaal gemist? :')
Hoe was jullie vakantie? Enjoy het stukje!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EndofRainbow

    Ahw.. :C

    Maar idd, als ze in de bewoonde wereld terugkomen, kunnen ze toch ervoor zorgen dat Thijs&Eva opgehaald kunnen worden?
    Al willen ze dat volgens mij niet.

    Tenzij ze doodgaan.

    NO WAY? Je laat ze toch niet doodgaan he? :C

    1 decennium geleden
  • Square

    Oké, dus het is misschien niet hun schuld. Maar zodra ze weer in de bewoonde wereld zijn, kunnen ze toch alarm slaan? Als ze gewoon naar de politie gaan of whatever, kan er vast wel een boot naar dat eiland gestuurd worden. De schipper van dit ding weet tenslotte waar het ligt.
    Hoewel ik eigenlijk niet helemaal zeker weet of ik het verhaal dat Thomas te horen kreeg wel moet geloven. Misschien zijn het stiekem mensensmokkelaars. Ik vind die geweldadigheid om hen van dat eiland af te krijgen namelijk een beetje verdacht. (cat)
    En natuurlijk heb ik je verhaal gemist. Net zoals de andere twee. -hint- Snel verder? :'D

    1 decennium geleden
  • Wynter

    Iets in me zegt dat Thomas niet te vertrouwen is, ook al zegt hij nu de waarheid.
    Team Thijs forever! <3

    1 decennium geleden
  • HopexLove

    omg
    zo zielig): nog steeds):
    maar ik wil dat Thijs en Eva overleven!!
    Snel verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen