Foto bij ~20~

Sorry dat ik langzamer schrijf, maar ik moet weer inspiratie krijgen ;)

XxX

‘Amedea! Werk nou even mee!’ riep Alice die mijn jurk bij me aan trok. ‘Wil je niet trouwen ofzo?!’ zei ze geïrriteerd. Meteen werkte ik mee. Ik was gewoon erg zenuwachtig voor de bruiloft, daarvoor was ik nogal druk. ‘Rosalie, doe jij haar haar?’ vroeg Alice aan Roos. Roos knikte en begon mijn haar op te steken. Na een paar minuten was ze klaar, daardoor was ik helemaal klaar. Carlisle kwam binnenlopen. ‘Klaar?’ vroeg hij. Ik knikte en liep naar hem toe. We liepen de trap af. Vanaf de achterdeur lag er een lange rode loper naar de rivier in de achtertuin. Bij de rivier stond een grote witte tent met daaronder de Cullens en waarschijnlijk vrienden van de Cullens. Ook de Denali clan was er. Jasper stond me al op te wachten met een grote glimlach op zijn gezicht. Achter hem stond een voor mij onbekende vampier die waarschijnlijk de dominee zal zijn. Carlisle legde mijn hand in die van Jasper en de dominee vampier begon te praten. ‘Beste genodigden, wij zijn hier allemaal vandaag voor het huwelijk van Jasper Whitlock Hale en Amedea Callisto Isidora Sadler..’ zei de vampier. Hij sprak van alles door maar ik richtte mij meer op Jasper. ‘Jasper Whitlock Hale neem jij Amedea Callisto Isidora Sadler tot je wettige echtgenote?’ vroeg de vampier. Jasper keek mij aan met zijn sprookjesachtige glimlach. ‘Ja, ik wil’ zei hij en schoof een gouden ring om mijn vinger. De vampier richtte zich op mij. ‘Amedea Callisto Isidora Sadler neem jij, Jasper Whitlock Hale tot je wettige echtgenoot?’ vroeg hij. Ik glimlachte. ‘Ja, ik wil’ zei ik en schoof een gouden ring om Jasper’s vinger. ‘Dan verklaar ik jullie als man en vrouw, u mag de bruid kussen’ zei de vampier. Jasper legde zijn armen om mijn middel en drukte zijn lippen op die van mij. Veel te vroeg beëindigde hij de kus. We draaiden ons naar de mensen en er werd geklapt. Ik glimlachte en keek Jasper aan. Ik werd omhelst door Esmé en Alice. Na de bruiloft was het feest, ik heb met haast iedereen gedanst. Taart was er niet, aangezien niemand at. Bella was wel bij de ceremonie, maar niet bij het feest, want het was te laat en er waren vampiers aanwezig die mensenbloed dronken, en Edward wou geen risico nemen, wat ik wel begreep. Na het feest vertrokken Jasper en ik op huwelijksreis, ik had alleen geen idee waarheen.

Reageer (5)

  • IkOpDeWereld

    ik verwacht dat ze halverwege de huwelijksreis word gekidnapped door Aro

    5 jaar geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    superr<333 snel verder:D
    vanavond nog een stukje(A)?

    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • patjebas

    super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen