*nadat naruto in slaap is gevallen en heeft gedroomd over sakura*


naruto opend zijn ogen. hij beseft zich nu pas wat er gisteren was gebeurd. langzaam gaat hij recht op zitten. may: goedemorgen naruto-kun!naruto schrikt en valt van zijn bed! naruto: au! waarom moest je dat doen bajore:(! may: hihihi, komendasai naruto-kun naruto gaat weer op zijn bed liggen, nu pas ziet hij may, een beshaafd leuk meisje die nu zit te giechelen. naruto: wat is er zo grappig:| may: hihi, niks naruto-kun... maar wie is die sakura-chan waar over je zit te kwijlen!naruto: hoe weet je... hoe kan je... hoe weet je uberhoudt mijn naam! may giechelt niet meer en kijkt nu bloed serieus. may: ik kan je gedachten lezen en je personelijkheid voelen...ik kan nog meer dingen... naruto:|may:... dus jij komt van konoha hé? ze wijst naar naruto's hoofd met het konoha sign erop. naruto:...uhh ja, en ik ben er trots op want ooit zal ik daar hokage worden en zal iedereen mij herkennen!:) may:... hokage? ben je echt van plan om hokage te worden? naruto giechelt: hihihi, nee ik ben het niet van plan ik weet dat het gaat gebeuren!:) may: maar...maar waarom dan?...naruto-kun? naruto kijkt naar beneden, de herrinneringen van toen hij jong was komen naar boven, hij denkt aan toen iedereen hem ging pesten en toen hij zelf niet wist waarom... naruto lacht weer een kijkt naar may: waar kom jij eigenlijk vandaan? may kijkt geschrokken op haar mondhoeken gaan langzaam naar beneden...[]may:...ik weet het niet... may:... ik weet alleen nog dat ik... vroeger in een dorpje woonde met mijn vader en moeder... ik ging ook gewoon naar school... maar een keer toen ik thuis was... waren mama en papa dood op de grond...ik vluchte toen naar het bos en toen kwam ik een slangerige[/ (ze is 8 dus slangerige is voor haar slangachtige btw onthoudt dat ze 6 is want er komen wel meer van dit soort woorden!)man stond... hij was heel aardig en zei dat hij voor me zou zorgen... maar plaat's daarvan deed hij epspidiemenbem (expiriementen) met mij...hij zei dat mijn clan was vermoord omdat wij een gevaarlijke bijzondere gave hebben, om gedachten te lezen en om persoonlijkheden te voelen... ik kan ook meer dingen omdat die slangerige man dat in mij had gemaakt... ik ben ook van hem gevlucht...en zo ben ik hier gekomen naruto:... slangerige man... bedoel je oruchimaru? may: ja die bedoel ik, odichimanu! odichimanu zei ook dat ik in de toekomst als ik ongeveer 12 dood ga... may keek weer naar beneden om niet te laten merken dat ze aan het huilen was, maar naruto merkte het toch... may: vroeger werd ik altijd gepest omdat ik in die clan was geboren...

Reageer (7)

  • Morgenster

    Ik ga persoonlijk een tas van Ochimaru maken en dan is de tas voor May.
    Ze is nog zo klein en hij doet al expirimenten op haar:((

    1 decennium geleden
  • SasoriDoll

    Aww... Silfer mag ik er een kopen? :o

    1 decennium geleden
  • xNyandaful

    Orochimaru is gemeen :O
    Hij gebruikt bijna iedereen als experiment :O

    1 decennium geleden
  • missShinobi

    hihihi ok kga nu snel verder....!(H)

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    o my god ik was al van plan om van hem een tas te maken en dit maakt het er niet miner op ^.^ (als je er een wilt moet je in de rij aansluitenxD) dood aan de slangen perf * schreeuwt het met een gebaalde buis in de lucht*
    snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen