@Justin Drew Bieber


"Justin, wat doe je?" fluisterd Jolanda als we met z'n tweeën achter een muurtje verstopt zitten. "Ik wil niet nog meer ijs in mijn gezicht hebben!" Voorzichtig kijk ik om het hoekje om te zien waar de rest is. "Ze zitten nog steeds met die ijsjes te gooien." zeg ik om Jolanda ook op de hoogte te brengen wat ze aan het doen zijn. Ze begint te lachen. "Hahaha, wat is dat toch met die ijsjes." "Niet zo hard, dalijk weten ze waar we zijn!" Ik draai me naar Jolanda toe en druk mijn vinger zachtjes tegen haar mond. "Sorry.." Er komt een blos op haar wang en ik glimlach even. Christian boft maar met haar, ze is hartstikke aardig. "Zullen we maar terug gaan? Ze zijn gestopt met hun gevecht." "Okay." antwoord ze glimlachend. Ik loop mey Jolanda naast me weer terug naar de anderen. "Waar waren jullie nou man!" roept Christian, als hij ons weer ziet. "Verstoppen voor jullie, en de ijsjes." Grinnikend loopt Jolanda naar Christian en slaat haar armen om hem heen. "Kan je niet meer zonder me schatje?" fluisterd ze, om te voorkomen dat iemand het hoort. Maar Ryan heeft het natuurlijk weer gehoord en begint te joelen. "Oeehh, Christian en Jolandaaaa!" roept hij met een hoog stemmetje. "Oh, Jolanda, laat me niet gaan! I can't live without you babyy!" Doet hij Christian na, en hij gaat op zijn knieën zitten. "Ryan!" roept Christian, en hij begint weer achter Ryan aan te zitten. "Not agiaaan!" Chaz gaat op een bankje zitten en pakt zijn telefoon te voorschijn.

Reageer (10)

  • HopexLove

    haha, grappigg<3
    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • LLaauu

    haha lolxD

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    whahah verder!

    1 decennium geleden
  • Yazzx

    snel verder!x

    1 decennium geleden
  • mayalovess

    hahaha wat leuk(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen