Het begon allemaal toen ik nog erg jong was.
Ik schat dat ik een jaar of 7 was. mijn ouders maakte ruzie,ookal was ik er niet bij ik voelde het. En als ik het voelde kreeg ik het gevoel dat mijn hart doorboren werd. Toen ik zo jong was, was ik voor mijn gevoel al anders, anders dan de rest. De kinderen op mijn oude basisschool lieten dat dan ook duidenlijk aan mij merken. Ik werd gepest, de reden wisten ze niet als ik het vroeg. Ik ging dan naar mijn lerares en verwachten dat er een gesprek kwam. Dat gesprek kwam er wel maar naar een week begon het weer, ze scholden me uit en wachte me naar school op ik werd gek. En door dat alles bij elkaar moest ik al op zo'n vreselijk jonge leeftijd met mensen praten. Ik zal een voorbeeld geven waar in ik duidelijk kan maken wat voor persoon mijn vader is. 'S morgens ging de wekker naast mijn vaders bed om 7 uur, Maar in plaats van dat hj eruit kwam, kwam mama eruit. Als het half 8 was riep ze mij en mijn broertje uit bed als we er uit waren, lagen onze kleren netjes over onze stoel. Toen mijn broertje en ik onze kleren aangeschoten hadden aten we meestal een kommetje muslie en om de beurt riep iemand mijn vader die dan boos 'JAA, ik kom' terugschreeuwden. Terwijl mijn broertje en ik onze tanden aan het poetsen waren kwam hij naar een minuut of 5 met slaperig gezicht naar benden. Dan was het meestal al kwart voor 8 en hij moest en zou om 8 uur klaar zijn omdat hij dan optijd naar zijn werk toe kon gaan. Hij kleeden zich met snelle bewegingen aan poetsten zijn tanden en dronk een kop koffie. Tegen die tijd bracht mama ons naar school en kon mijn vader op zijn dooie gemak zijn dingetjes doen. Meestal kwam er met moeite een kus van zijn lippen af om ons een fijne dag toe te wensen. Nou voor mij en mijn broertje was het al geen fijne dag meer..

Reageer (6)

  • PopRocket

    dat gepest is heel herkenbaar mijn vader kwam zn bed niet uit hij had geen werk

    1 decennium geleden
  • Wolfwood

    herkenbaar,.:[

    1 decennium geleden
  • lovekatleen

    ocharme (lezen lezen en lezen

    1 decennium geleden
  • EpicProngs

    wow heftig...

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    charm...
    ik ga verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen