Foto bij Eindelijk vrij.

Met lichte stappen op de glazen muiltjes zweefde ik de balzaal rond. Mijn blonde krullen wiegde op de ritme van het muziek mee. Mijn prachtige jurk sierde mijn bovenlichaam en maakte mijn benen extra lang. Het maskertje dat ik droeg maakte me mysterieus en bracht de kleur van m'n ogen naar voor en de vorm amandelvormig. Ik was nooit echt een iemand die op uiterlijk letten maar dit keer wel, voor het eerst voelde ik me echt mooi, echt speciaal. Ik was me heel erg bewust van de warme sterke armen om me heen, de geur die m'n neus binnen drong en de blikken die me geworpen werden. Dit gevoel was bijzonder en ik wist dat het niet voor eeuwig zou duren dus genoot ik er zoveel mogelijk van. Het was alsof ik in een sprookje leefde. Dit was een groot avontuur. Eindelijk was ik echt vrij. Niet omdat ik weg gelopen was maar omdat ik me zo voelde. Mijn lichaam was soepeler als normaal, mijn houding was kalm en zelfverzekerd. Mijn schouders naar achteren en mijn kin sierlijk in de lucht. Mijn bewegingen waren vrij, ik was vrij. Eindelijk was ik vrij..

Reageer (1)

  • Fennec

    Zo mooi geschreven!
    Assepoes nietwaar?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen