Foto bij chapter 55: Shiny pokemon!

Raad eens hoe ik mijn beginnerspokemon heb genoemd?
Makuba!
by the way,het volgende hooftstuk wordt cool.Dan komt er een gevecht.

Iedereen zat te eten van hun ontbijt toen opeens de Xtransceiver van Shawn rinkelde.Shawn slikte zijn brood door en nam op.Het gezicht van zijn kleine broer kwam in beeld.
'Yo,Shawn.' Zei Ethan en iemand op de achtergrond grinnikte.Treyson keek op.
'Eblan!' Zei hij met volle mond en slikte zijn ontbijt snel door.
'Wat zei je nou?' Vroeg Yassup met één opgetrokke wenkbrauw.
'Dat is Ethan's stem.' Zei Treyson.Shawn praatte gewoon door.
'he, broertje en Red!' Zei hij.
'hoi Shawn.' Zei een stem die Yassup en Treyson maar al te goed herkende.
'Red!' Zei Yassup en stond nu ook op.Shawn had het niet in de gaten.
'ik moest doorgeven van Professor Elm dat hij graag wil dat je een Pooch-huppeldepup nog wat moest onderzoeken.' Zei Ethan.
'Ethan hoe gaat het?' Vroeg Treyson.
'Is Treyson daar?, Treyson!' Vroeg Ethan aan Shawn.
'Je bedoeld een Poochyena en ja Treyson is hier, hoezo kennen jullie elkaar?' Vroeg Shawn aan Ethan.
'jup, doe hem en Yassup de groeten, ik moet gaan, zie je later!' Antwoorde Ethan en hing op.Dus ze kennen elkaar echt.Dacht Shawn.Hij had ze wel vertrouwde maar vond het te toevallig.Maar blijkbaar klopte het.Ze gingen verder met ontbijt en wandelde de rest van de dag in het bos.Yassup zag in zijn ooghoek een geel/goude flits.Hij draaide zich om.
'Jongens daar!' Riep hij en liep de bosjes in.Shawn,Treyson en Rea volgde hem.Ze kwamen uit op een kleine open plek.Een vrouwlijke shiny Poochyena zat te eten van een appel.
'Cool,die wil ik!' Zeiden Rea en Treyson te gelijk.Treyson glimlachte.
'Vang jij hem maar.' Zei Treyson.Ik heb toch al meer pokemon gevangen dan Rea.Dacht Treyson.
'Goed idee.' Zei Shawn.'Dan kan ik kijken of ze ook anders vechten.'
'Zuki ga.' Zei Rea en gooide Zuki's pokeball.
'Eevee!' Zei Zuki blij.
'Zuki doe je quick attack.' Zei Rea en Zuki schoot op Poochyena.Poochyena werd geraakt maar deed een thunder fang op de staart van Zuki.
'Eevee.' zei Zuki boos.
'Maak je los met iron tail.' Riep Rea en het werkte.
'Pooch!' Riep Poochyena nu boos en tackle Zuki.
'Zuki gebruik double team.' Zei Rea en Poochyena werd omsingeld door Zuki.
Poochyena keek naar de double team en deed toen een dark pulse.De donkere gloed raakte alle double team.Zuki was echter net daarvoor opgesprongen.
'Iron tail,Zuki.' zei Rea.Zuki gooide haar ijzere staart tegen Poochyena.Poochyena begon te hijgen en begon moe te worden.Rea gooide snel een lege pokeball op Poochyena.Sterretjes kwamen al snel van de knop af.Rea rende er naar toe en pakte de pokeball.Zuki kwam naar Rea gelopen.
'Je hebt het super gedaan,Zuki.' Zei Rea en aaide Zuki over haar koppie.Rea liep naar de jongens.
'Goed gedaan,Rea.' Zei Yassup en Treyson knikte instemmend.
'Mag ik hem nog even zien,Rea?' Vroeg Shawn.Rea stopte Zuki in haar pokeball en haalde Poochyena eruit.Shawn tekende de kleuren nna,net zoals hij had gedaan bij Totodile.
'Volgens mij vechtte hij niet anders dan andere pokemon,toch?' Vroeg Yassup aan Shawn.Shawn knikte.
'Goed gezien.Blijkbaar is het enigste verschil de kleuren.Ze zijn niet groter of kleiner,geen andere aanvallen dan normaal of slimmer dan de andere.' Vertelde Shawn.Rea richtte even haar pokewatch op Poochyena.
Poochyena
Poochyena is een Bijt Pokémon. Poochyena is de nog niet geëvolueerde vorm van Mightyena. Zijn beet is sterker dan van andere Pokémon en hij kan tegenstanders achtervolgen tot ze volledig uitgeput zijn.
Deze is echter speciaal.Deze is shiny.
-Bite
-Thunder fang
-Tackle
-Dark pusle

'Weet je al een naam voor Poochyena?' Vroeg Treyson aan Rea.
'Ik zat te denken aan Tenko.' Zei Rea.Shawn gniffelde.
'Wat?!' Vroeg Rea lichtelijk pissig.
'Tenko betekend engel.Ik vind een Poochyena nou niet bepaald een engel.' Zei Shawn grinnikend.Rea pakte Poochyena op en zette haar op haar schoot.
'Ze is lief.' Zei Rea en aaide Poochyena.Treyson krioelde onder Poochyena's koppie. 'Jij vind de naam Tenko toch leuk?' Vroeg Treyson aan Poochyena.
'Poochy!' Zei Poochyena en gaf een koppie aan Treyson.
'Dan wordt het Tenko.' Zei Rea vast beraden.Shawn stond op.
'Ik heb al mijn informatie.Ik denk dat ik morgen terug ga naar Jotho.' zei Shawn.Treyson sprong op.
'Ik wil eerst nog een gevecht.Jouw Staraptor tegen mijn Swellow.' Zei Treyson enthousiast.Shawn lachte vriendelijk.
'Natuurlijk.We beginnen meteen.' zei Shawn en liep naar de ene kant van de open plek.Treyson liep naar de andere.
'Swellow laat je zien.' Zei Treyson en gooide zijn pokeball.
'Staraptor doe je best.' Riep Shawn en gooide ook zijn pokeball.


Karaokepokemon:
Eender waar, eender wat,
Eender wanneer
Wordt het moeilijk
Of gelach klinkt keer op keer
Met een lach, met een zucht
Met het beste uit je ploeg
En zo vaak komt het voor
Is dit liedje net genoeg

Magische krachten
In het zachte gras
In de schaduw van berg Maan
Zing een lied
Het sust je
De kracht van de melodie
Raakt je

Reageer (2)

  • KidouYuuto

    juka zat te kijken hoog in een boom en liet haar shiney Chikorita (chika) even luchten

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    dit is echt zo cool:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen