Foto bij Hoofdstuk 2.3

Sorry dat het zo'n tijdje duurde, maar ik had echt heel erg veel moeite met dit hoofdstuk. Dit is denk ik ook een van mijn mindere hoofdstukken. Hij is ook niet heel erg lang, sorry daarvoor, maar ik kon dit hoofdstuk niet langer rekken. Sorry.

En ik kan niet kiezen welke reactie ik moet kiezen, dus ik doe er
twee:Y)

Faith177 zei op 30 april 2011 - 1:45:
Oei spannend!! Ik hoop dat je snel verder schrijft, wie is die man? Ik ben heel erg benieuwd!!
En om op LovelyNessie te reageren: ik wacht om 10 voor 2 nog op het hoofdstuk


Wow. Das wel tot echt heel erg laat. Ik zal jullie 1 ding vertellen, ik schrijf er max 1 per dag, dus ga niet tot heel laat wachten, als je niet van teleurstelling houdt.

Ilovemyself zei op 4 mei 2011 - 18:50:
OMG, ik voel me nu net zo gecommandeerd door mijn moeder
Doe de afwas, bonen snijden, tafel dekken ...
snel verder!!
Hoe gaat hij reageren, denken??


Haha, mijn moeder is soms ook zo.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • PickIe

    Oeh, I like it:Y) (Je story dan, niet dat ze...)
    Waarom is dit het laatste hoofdstuk?:8
    Ik dacht dat er nog meer was :c

    Ik wil echt weten hoe het komt dat ze die mensen zo kan tekenen...
    Weetje, ik denk dat haar "moeder" niet haar echte moeder is...
    Ik wil het mens wel vermoorden, maar toch...

    Het is goed geschreven.
    En je moet nu snel verder gaan, want ik heb al een abo c:
    (A)

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Oei, ik ben nu nog veel nieuwsgieriger!!:O
    Snel verderrr(flower)

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Hoe kan ze die vrouw tekenen??
    Was hij niet haar vader
    snel verder!!
    (K)

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    DIT IS NIET 1 VAN JE MINDERE HOOFDSTUKKEN! HIJ IS SUPER GOED! EN WAAROM KAN DIE "MOEDER" (IK GELOOF NIET MEER DAT HET HAAR MOEDER IS(A)) NIET EEN KEERTJE NORMAAL DOEN, DE ENE KEER IS ZE BOOS EN DE ANDERE KEER IS ZE HYSTERISCH! Seriously!
    Kim, rustig, rustig, het is maar een verhaal, je kan die moeder niet echt vermoorden, ook al wil je het wel. Haal diep adem, en adem langzaam weer uit, blijf kalm.
    Zo ik ben weer rustig! En zo zie je maar weer wat jouw verhaal met me doet.
    Is die vrouw die ze getekent had soms haar moeder en die man haar vader. Ik ben nieuwsgierig(A)

    1 decennium geleden
  • Tatia

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen