Foto bij 8%

Justin Drew Bieber

"Keighley wauw hé, She's hot! Damn!" Zei ik met een brede grijns op mijn gezicht. Ryan en Chaz keken me geamuseerd aan en ik haalde verontwaardigd mijn schouders eens op. "Wat?" Chaz gaf een klein knikje richting de deur achter me. Langzaam draaide ik me om waardoor ik oog in oog stond met Keighley, het bloed steeg naar mijn wangen en ik kuchte eens. "Keighley, hoi..ja.." Ik werd alsmaar roder en roder. "U-uhm.." Zei ze verlegen, ik glimlachte eens. "Kom drbij zitten.." Zei chaz toen, Caitlin stapte achter Keighley weg met een enorme big-smile. Ze keek me doordringend aan en wiebelde eens met haar wenkbrauwen. 'Wat?' Ik vormde de woorden met mijn lippen. Lachend schudde Caitlin nu haar hoofd. "Wat is er zo grappig?" Vroeg Keighley direct, bang dat we achter haar rug om praatte of zoiets. "Niks, Justin's babyface was gewoon hilarisch.." Zei ze spottend, wetend dat ik het niet beledigend op zou vangen. Toch trok ik een verontwaardigd pruillipje en liet ik me op de bank vallen waarna ik eerst een grote hand van de popcorn had gepakt en in mijn mond had gedouwd. Met een grote zwiep haalde ik mijn NY cap van mijn haren af en gooide ik hem op tafel. "Goed Biebs, wij willen tour-story's!" Zei Caitlin grijzend, ze kwam dicht naast me zitten en sloeg haar armen om mijn hals. Lachend keek ik haar aan en plante mijn lippen op haar wang, ik sloot mijn ogen eventjes. Vaag gegiechel van Chaz en Ryan drongen mijn oren binnen. Ik opende 1 oog en draaide ermee, Chaz en Ryan vormden een harte met hun vingers, eigenlijk probeerden ze een hartje te vormen, het leek meer op een, tja vierkant? Hoe hilarisch Ryan en Chaz met hun tweetjes waren toch trokken hun mijn aandacht niet, zij trok mijn aandacht. Het meisje dat nu haar bruine haren over haar schouder gooide, mijn aards-vijand. Ik trok mijn lippen terug en liet mijn ogen over haar lichaam glijden, she's perfect. Ik zette me weer recht en lachte eventjes fake naar Chaz en Ryan. Ik vouwde mijn handen eens in elkaar, ze voelen klam, zweterig aan, iets wat ik anders nooit had. Ik zette me recht neer in de bank en pulkte nu aan de ketting die om mijn hals hing, ondertussen luisterde ik naar de, sarcastische bedoelde, woorden wisseling van Chaz en Ryan die voor mij bedoeld waren. Come on Bieber, hoe komt dit? "BIEBER!" Schreeuwde Caitlin nu in mijn oor, ik knipperde even met mijn ogen en liet mijn ogen richitng Caitlin glijden, ze had mijn pet weer opgezet en vormde een piece met haar vingers. "Tell me a tour story!" grijnsde ze. "Jeah Biebs.." Viel Chaz Caitlin bij. "Mmwama.." Zei Ryan toen, ik fronste even en liet mijn ogen naar hem glijden, ondertussen probeerde ik het meisje naast hem te negeren. Ze had nog geen 1 woord gezegd nadat we hier waren gaan zitten, stiekem keek ik vanuit mijn ooghoek richting haar glijden. Ze was aan het spelen met haar, los, gehaalde haar en staarde wat onzeker in de richting van een groot vaag schilderij. Ondertussen was ze gefocust op haar zwarte BB, snel en handig liet ze haar dunne vingers over de toetsen gaan. Ik bestudeerde haar eens, ik moets wat zeggen, om haar erbij te betrekken. "Goed, uh, Keighley..." Zei ik toen, rood aanlopend. Direct keek ze op van haar BB en trok vragend haar wenkbrauw op. "WAT?" Sprak ze op harde kille toon, zo hard zelfs dat ze er zelf van schrok. Ik nam een hap lucht en liet de zenuwen mijn lichaam overnemen. Damn wat was er met mij aan de hand?

Sorry, duurde wat lang.
Hope you like it ;D
Reactie?

Reageer (3)

  • 1DisAmazayn

    oehhhhh verder <3!

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Ghehe, stiekem zijn Bieber story's niet zo goed voor mij.
    Ik mag hem nogsteeds niet. (cat)
    Maar leuk geschreven (:
    _O_

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Oeeh! Justin is zenuwachtig! xD
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen