Foto bij chapter 56:Shawn vs Treyson,een lucht gevecht!!!

Hoe vinden jullie het plaatje?Ik heb hem zelf geknipt en geplakt en vanalles;)

De zwarte vogel van Shawn zag er sterk uit.Treyson richtte zijn pokewatch.
Staraptor
Staraptor is een roofdier Pokémon. Hij is de geëvolueerde vorm van Staravia. Staraptor is sterk en dapper. Hij kan probleemloos een andere Pokémon dragen terwijl hij vliegt. Staraptors woeste karakter zorgt ervoor dat hij zonder problemen grotere tegenstanders uitdaagt.

'Jouw Staraptor ziet er sterk uit.Maar Swellow doet er niet voor onder.' Zei Treyson grijnsend.
'Staraptor laten we beginnen met aerial ace.' Zei Shawn en Staraptor schoot op Swellow af.
'Vlieg omhoog.' Zei Treyson en Swellow vloog net op tijd de lucht in.
'En nu je air slash!' Riep Treyson.Staraptor werd geraakt.Shawn glimlachte.
'Slim gedaan maar dat zal je niet meer lukken.Staraptor gebruik wing attack.' Zei Shawn en STaraptor vloog de lucht in richting Swellow.
'Swellow doe quick attack!' Riep Treyson.De twee pokemon botste met elkaar maar de wing attack was sterker en Swellow kreeg een klap naar achter.
'Swellow doe giga impact.' Zei Treyson.
'Doe jij je brave bird,Staraptor!' Riep Shawn.Ze vlogen beide op volle vaart met volle kracht op elkaar af.
'Quick attack en ontwijk!' Riep Treyson op het laatste moment.Swellow gebruikte quick attack en schoot onder Staraptor.
'Onder je!' Riep Shawn.Staraptor liet zich bovenop Swellow vallen die een klap kreeg en omlaag viel.
'Sla je vleugels uit!' Riep Treyson naar Swellow.Swellow opende zijn vleugels en vloog weer omhoog. 'Ga door met wing attack.' Zei Treyson.Shawn en Staraptor waren te laat en Staraptor werd keihard geraakt en viel een klein stukje omlaag.
'Air slash,Swellow!' Riep Treyson.Staraptor werd weer geraakt en viel tegen de grond.
'Staraptor?' Vroeg Shawn.Staraptor stond gewoon op en Shawn zuchtte opgelucht.
'Quick attack gevolgd door wing attack!' Riep Shawn en Staraptor schoot de lucht in.
'Hé!' Bracht Treyson uit,het was zijn idee om quick attack te gebruiken als hulp middel in plaats van aanval.Shawn grijnsde.
'Ontwijk het Swellow.' Zei Treyson maar het was te laat.Swellow werd al geraakt door de wing attack.Een lucht gevecht barste los.De twee pokemon vlogen rond,over en onder elkaar.Ze haalde uit en ontweken.Hun gevecht was ongelofelijk om te zien.Op een gegeven moment stopte ze en hingen tegenover elkaar in de lucht.Beide waren ze de uitputting nabij.
'Zullen we het afmaken?' Vroeg Shawn grijnsend.
'Helemaal mee eens.' Antwoorde Treyson en grijnsde terug.
'Staraptor brave bird op volle kracht!' Riep Shawn.
'Giga impact en geef alles wat je hebt,Swellow!' Riep Treyson.Vlammen kwamen rond Staraptor en vloog op Swellow af.Swellow ging vol tegen de brave bird aan.Beide pokemon vlogen naar de grond,uitgeput om hun vleugels uit te slaan.Maar op het laatste moment,vlak voor de grond sloeg Staraptor zijn vleugels uit en kwam op zijn poten terecht.
'Swellow!!' Brulde Treyson en rende naar het veld.Hij ving Swellow op maar door de kracht viel Treyson naar achter.Treyson ging op zijn knieën zitten en keek naar Swellow,hij had geen kracht meer om te vechten.
'Je hebt het geweldig gedaan.' Fluisterde Treyson en stopte Swellow in zijn pokeball.
'Zo te zien heb ik gewonnen.' Zei Shawn.Treyson stond op.
'Ik ben trots dat ik van jou heb verloren.' Zei Treyson glimlachend.De rest van de avond deden ze niets speciaals.Shawn pakte wat dingen in voor zijn terug reis.
In de avond
Iedereen lag in diepe slaap.Sandshrew gaapte en werd langzaam wakker.
'Sand?' Zei Sandshrew en keek in het bos.Een grote pokemon stond bij de rugzakken(dusclops).Sandshrew keek boos.
'Sand sandshrew!' Zei Sandshrew boos.
'Dus.' Zei Dusclops en vuurde een shadow bal op Sandshrew af.Sandshrew sprong op en gooide zijn staart er tegen en de shadow ball vloog het bos in.Sandshrew zwaaide met zijn staart en sterren vlogen op Dusclops af.Meteen daarna gebruikte Sandshrew slash.Dusclops leek het zat te zijn en bracht Sandshrew onder hypnose.Sandshrew liep(onder hypnose) naar Shawn en ging liggen in zijn capuchon.De Dusclops pakte wat fruit uit Yassup's tas en liep weer weg.

Hieronder is een tekening van Ethan die ik heb getekend voor
pikapika

http://i55.tinypic.com/2ceg0ow.jpg

Reageer (2)

  • KidouYuuto

    juka zag het allemaal en stopte wat fruit terug in Yassup's tas

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Oeh, snel verder!!!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen