@Dean Houston


Met grote passen verlaat ik mijn straat en loop richting het huis van Maritt. "Please, laat haar thuis zijn, please.." smeek ik in mezelf. Het laatste stukje naar Maritt's huis versnel ik mijn pas, en begin hard te lopen. Heel even blijf ik stil staan als ik voor de deur sta, en drukt dan de bel in. Luid hoor ik het getik van Kate's hakken, en even later gaat de deur open. "Dean! Wat leuk je te zien!" Glimlachend kijkt ze me aan, en dan heeft ze in de gaten waar ik voor komt. "Ohh sorry, je komt zeker voor Maritt?" "Ja, ik wilde haar even spreken.." Een beetje onzeker leun ik van mijn ene been op mijn andere been. "Het spijt me, maar ze ging met Amy surfen. Misschien moet je even op het strand kijken, daar zal ze vast wel zijn." "Heel erg bedankt! Ik ga daar meteen kijken." Terwijl ik al een beetje wegloop, steek ik mijn hand de lucht in en zwaai naar Kate. "Dag! Misschien zie ik je nog!" roept ze naar me, en dan gaat de deur dicht. Gelukkig is Maritt in de buurt, anders had ik het echt niet uitgehouden. Als ik de hoek om loop, zie ik Maritt en haar vriendin op het strand zitten. Een opgeluchte zucht ontsnapt uit mijn mond. Vlak oordat ik er ben rennen ze met hun surfbord het water in, dus ga ik maar even in het zand zitten. Ze zullen me zo vast wel zien, denk ik. "DEAN!" hoor ik ineens uit het water komen. Lachend sta ik op en begin te zwaaien, maar nergens zie ik Maritt. Ineens zie ik een hoofd uit het water omhoog steken, en een vrolijke Maritt zwemt naar de kust. "Maritt!" roep ik naar haar, en ze laat haar surfbord neervallen. Haastig rent ze naar me toe, en springt me uiteindelijk in de armen. "Dean.." fluisterd ze in mijn hoor, en meteen fluister ik terug: "Ik heb je gemist.." Als Maritt me weer los laat ben ik helemaal nat, maar daar besteed ik verder geen tijd aan.

Mijn reactie veldje houd ervan om vol te staan (: Kunnen jullie daar voor zorgen? xxx

Reageer (8)

  • LLaauu

    echt goed geschreven!!!!

    1 decennium geleden
  • pluk

    sorry ik vind hem te lang

    1 decennium geleden
  • wendy2080

    omg veder.!(L)

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    verder !!
    verder !!
    verder !!
    verder !!
    verder !!

    1 decennium geleden
  • kimmybiebzz

    Tuurlijk kunnen we daar voor zorgen!

    Als ik niet de enige ben haha!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen