@Maritt Overbeek


Als ik Dean weer los heb gelaten zie ik dat zijn hele shirt nat is. "Oeps.." zeg ik grinnikend, maar Dean vind het blijkbaar niet erg, want hij reageert er verder niet op en laat zich in het zand zakken. Blij laat ik me naast hem in het zand vallen, en geef hem weer een knuffel. "Hoe kan dat nou dat ik je al zo lang niet meer heb gesproken/gezien, behalve op msn dan heel even?" vraag ik, en heel even zwijgt Dean. Het lijkt of hij lang over zijn antwoord na moet denken, en uiteindelijk zegt hij: "Geen idee.." Verbaast kijk ik hem aan. Geen idee? Moet hij over dat antwoord zo lang nadenken? "Is er iets Dean..?" vraag ik bezorgd, en ik leg maar hand op zijn been. "J.. uhh ik bedoel nee. Nee er is niks." Hij staat snel op, en geeft een hand aan Amy die inmiddels uit het water is gekomen. "Ik ben Dean." hoor ik hem tegen haar zeggen, en ze krijgt een kleur op haar gezicht. "Uhh, ik ben Amy." zegt ze stotterend, en ze kijkt mij heel even aan. Haha, normaal is ze helemaal van leuke jongens enzo, en nu staat er een voor der en valt ze helemaal stil. Je hebt toch geen kans Amy. Hij is homo, wil ik zeggen maar dat hou ik nog even voor me.


Sorry voor de wat kortere! Maar ik hou nog steeds van reacties hoor -aa- xx

Reageer (6)

  • handkiss

    Omg, zooown vett verhaall!!!
    Maar Justin vind die Jolanda of hoe ze ook alweer heet, niet leuuk tochh??
    Pleaasseeeee!!!

    VerderVerderVerderr!!!

    Superverhaal dit!

    xx

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    VERDER !!

    1 decennium geleden
  • LLaauu

    haha lolxD

    1 decennium geleden
  • HopexLove

    hahaxd
    Snel verder<333

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen