Sorry dat ik zo belachelijk lang niet heb geschreven
Ik zal geen smoesjes verzinnen; ik was lui:X en een vriendje en nog school
Stress maar voor de rest ik ben terug:p
Xxx
Vergeet de kudo knop niet te killen(A)


Herschreven :p

Ik nam even heel diep adem voor ik de auto uitstapte. Zodra ik er buiten stond, viel m'n mond open. Ze konden toch niet als groep samen reizen als ze allemaal zo onmenselijk mooi waren, dat valt op. Toch? M'n gedachten zatten nu al in de knoop. 'We gaan meestal ook niet als groep op pad' beantwoorde een jongen mijn ongestelde vraag. 'Oke... Huh?? Dat zei ik toch niet hardop?' vroeg ik verbaast. De jongen krabte wat onhandig achter zijn oor. 'Dat is Edward, hij heeft een gave om de gedachte van mensen te lezen' zei Rosalie. 'Behalve dan die van mij' zei een van de andere meiden vrolijk. 'Ik ben Bella, leuk om je te ontmoeten.' zei ze met een oprechte glimlach. 'Ik zal je de rest wel voorstellen' zei Renesmee. 'Edward en Bella van daarnet zijn mijn ouders en dit zijn; Alice en Jasper, Esmee en Carlise en mijn vriendje Embry.' zei ze lachend. Ik en Rose stonden er een beetje ongemakkelijk bij. Ik keek een beetje om me heen en zag dat de laatste jongen, de weerwolf, ook niet zo erg op zijn gemak was en dat stelde me toch nog wel een beetje gerust. Alsnog was ik te zenuwachtig om me goed te voelen. Rosalie zag het gelukkig en stelde voor verder naar het vliegtuig te gaan. Ik zuchtte opgelucht. 'Gelukkig zijn jullie ook halfjes en stinken jullie niet net zo erg als de rest.' zei Embry lachend terwijl hij naast me ging lopen. Ik keek hem verbaast aan. 'Voor ons weerwolven stinken vampiers nogal maar omdat jullie op een of andere vage manier halfjes zijn stinken jullie minder.' legde hij uit. Ik lachte. 'Ik ruik alleen een zoete geur maar die ruik ik altijd. Maar jij stinkt we vreselijk.' zei ik neus ophalend terwijl de geur van natte hond overheerst. We waren ondertussen al bij de gate aangekomen. De bagage hadden we halverwege al gedropt. We stapte in het vliegtuig. Ik keek m'n ogen uit. Ik had nog nooit in een vliegtuig gezeten. Ik wou al gaan zitten maar Rosalie hield me tegen. 'Wij zitten business classe.' zei ze. Ik keek haar raar aan als dit al iets van tweede classe was hoe zou business dan wel niet zijn? Voor mij had het niet gehoeven. 'Voor mij ook niet maar Emmet wil altijd per se business classe want anders heeft hij geen tv'tje met leuke films.' zegt Edward met een geërgerd gezicht, waarop Emmet met een brede grijns toonde.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen