'Geen dank.' Glimlacht hij en laat mij los. Even staan we zo, zonder te bewegen. Alleen de stilte om ons heen. 'Ik slaap vannacht wel bij jou, als je tenminste een van de onderste bedden hebt.' Zegt ik en stoot een soort lachje uit. Kiro knikt en ploft neer op een van de bedden, die van hem dus. 'Goed, dan ga ik de andere even welterusten wensen en Max halen als je het niet erg vindt.' Hierop schudt hij zijn hoofd en loop ik de cabine uit.

'Jongens, ik ga slapen.' Zeg ik en til Max op, tegen mij aan en kijk dan naar de mannen. 'Slaap lekker.' Krijg ik toe van hen en loop terug naar de cabines, gevolgd door Shin. Beide stappen we naar binnen en zuchten tegelijk waardoor we elkaar aankijk. 'Moe.' Brengen we weeral tegelijk uit waardoor we lachen. 'Waar lachen jullie om?' Kiro trekt onze aandacht. 'We deden twee maal hetzelfde.' Grijns ik en zet Max neer die me te zwaar werd. Kiro's mondt zakt een beetje open waarna een 'ooh' volgt. We staren elkaar weer eens aan dat wordt verbroken door Max die mauwt en op het bed naast die van Kiro springt. 'Ik heb een vriend!' Kirt Shin en ik lach. 'Pas maar op, als ik dadelijk daar ga liggen is je vriend weg.' Lach ik en haal uit mijn tas mijn satijnen slaapjurkje. Snel loop ik de ruimte in dat als een badkamer moet dienen en kleed me daar om en poets vlug mijn tanden. 'Zo,' Mijn voeten leiden mij naar het bed van Kiro, die er al in ligt en een of andere anime leest. 'Maxie.' Grijns ik en zie Shin meteen een pruil trekken terwijl zijn hand op de buik van Max blijft liggen. Een mauw krijg ik terug, maar hij blijft vrolijk op zijn rug liggen. 'Yay!' Lacht Shin die opstaat en de badkamer inloopt. Al snel komt hij terug en dropt zijn shirt en broek op de grond neer. 'Noh, sexy hoor Shin.' Lach ik en trek de dekens hoger op. 'Hoe durf jij mij te bekijken.' Plaagt hij terug en beide steken we onze tong uit. 'Nou, het is nog sexier dat jij bij mij ligt.' Hoor ik Kiro's stem en ik lach. 'Zal best menke, maar haal maar niks in je hoofd.' 'Zal hij ook niet doen, hij heeft Ricky al.' Wow, wacht..Huh? 'Kiro is biseksueel.' 'O, oke.' Glimlach ik en draai me op mijn rug. 'Jij reageert nuchter.' Hoor ik Strify's stem en kijk hem aan. 'Wat moet ik dan doen? Gillend op springen en als een huppelkut gaan staan gillen dat het vies is?' De mannen lachen en ik ontvang een hand over mijn hoofd van Strify. 'Nou ik ga mijn systeem afsluiten.' Grap ik en krijg een zachte en gedempte trusten te horen. Met een beetje pijn in mijn botten draai ik me om naar Kiro en kijk hem aan. 'Je vindt het vast niet erg als ik tegen je aan kruip, hè? Ik heb het namelijk koud.' Mompel ik terwijl ik me al tegen hem aanleg. Kiro schudt zijn hoofd, zakt onderuit, legt zijn boek weg en legt zijn armen om mij heen. 'Zolang je het aangeeft en het zelf wilt mag het.' Grijnst hij en sluit zijn ogen. 'Echt, jullie zijn te lief voor mij.' Fluister ik nog voor ik in een diepe slaap val.

Zucht...reacties zijn gewenst hoor. Dat zou mij een heel stuk opvrolijken.

Reageer (4)

  • Blacklisted

    Amilia! Alleen ik mag tegen MIJN Shinny zeggen dat hij sexy is, foeii!

    1 decennium geleden
  • Nikki4ever

    Mooi verhaal hoor!
    En is Kiro echt bi? Ik zit namelijk steeds te twijfelen of hij homo of bi is. Ik weet het echt niet!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Fledermaus

    ow je moet echt snel verder het is een heel goed verhaal!!! en ik ben benieuwd hoe het verder gaat!!!


    xxx Fledermaus

    1 decennium geleden
  • Hoping

    wat dacht je om mijn verhaal te lezen CB en BVB involved
    en als ej daar een reactie plaatst maak je mijn dag want ik ben ook down
    maar je verhaal is super en ze zijn allemaal schattig

    lots of hugs and kisses(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen