Chapter five, enjoy.

Part 5.
-

Als het aan mij ligt, werd hij helemaal veranderd. Zijn haar; terug zijn prachtige en kenmerkende leeuwenmanen, zijn kledij; terug de hippe, jongensachtige en stoere Bill. En zijn gedrag; terug die lieve en kwetsbare jongen waar ik verliefd op werd. Ook Zahra vindt de nieuwe Bill helemaal niet leuk meer. Bij elke leswisseling jammert ze: 'Desi, ik wil de oude Bill terug.' Dat begint eigenlijk tegen te steken. Ten eerste zaagt ze echt heel hard daarover, maar ten tweede, en vooral; Omdat ze me dan telkens met mijn neus op de feiten drukt. Elke keer doet het een beetje meer pijn. En ik heb het gevoel dat de laatste keer eraan komt. Dat ik het niet meer kan horen en er dan iets gaat gebeuren. Ik zie Zahra in de verte al staan, naar de grond kijkend. Ze zal waarschijnlijk weer met Bill in haar gedachten zitten. We spraken af om samen te gaan wandelen in het park. Hopelijk houdt ze even op over Bill, doet deze wandeling haar goed. Maar daar hoop ik niet op, ik verwacht dat het over Bill zal gaan. 'Heey Dees.' roept ze al van ver. 'Hallo.' begroet ik haar terug. 'Hoe gaat het?' vraag ik haar, en ik pruts wat aan mijn trui. Ze zucht diep. 'Nou, slecht, hé!' roept ze nijdiger dan ooit tevoren. 'Wat nou weer?' vraag ik geërgerd. 'Heeft Bill het volgens jou het verkeerde kleur onderbroek aan misschien?' Ze kijkt me gemeen aan en maakt haar ogen klein. 'Nee!' roept ze me in het gezicht. 'Heb je het dan nog niet gelezen, gezien, of zelfs nog niet gehoord?' vraagt ze verbaasd, en nog een tikkeltje kwaad. 'Nee, wat moet ik dan gezien hebben?' vraag ik haar, alsof het niet belangrijk zal zijn. 'Dit hier!' roept ze, en ze duwt een magazine onder mijn neus, met op de cover Bill. "Is dit Bill Kaulitz' nieuwe look?" staat er in grote, dikke en rode letters. Als ik de foto bekijk, krijg ik rillingen over m'n rug. 'Dit wordt met de dag erger.' zeg ik zo zacht, dat Zahra het niet kan horen. 'Nou?' reageert ze plots. Ik hoor niet wat ze zegt, draai me om en ren weg. Zo snel als ik kan, weg van dat lelijke beeld. Dat is niet Bill, niet de echte Bill die hij vanbinnen is.



-Comment&Rate

Reageer (2)

  • Kroosable

    ['Als het aan mij ligt, wordt hij helemaal veranderd.']
    wordt= is of werd.;]
    ['Ten eerste zaagt ze echt heel hard daarover, maar ten tweede, en vooral; Omdat ze me dan telkens met mijn neus op de feiten drukt.']
    Wat een bits!
    ['Wat nou weer?']
    Duh,oud nieuws!Niet gehoord?Bill is nu mijn reserve man de tweede!:v
    ['Heeft Bill het volgens jou het verkeerde kleur onderbroek aan misschien?']
    Nu je het zegt..Paars is niet echt zijn kleur.Hmm...
    ['Nee, wat moet ik dan gezien hebben?']
    Mijn reet.
    ['Ik hoor niet wat ze zegt, draai me om en ren weg.']
    Nou,even doei zeggen kost ook maar twee seconde van je leven.Asociaal kind.
    Nou,liebe Kinder dat was het wel weer voor vandaag.(doeg)
    Adios Amigos.Next time I'm here again.(flower)
    <3
    P.S: SNEL VERDER.

    1 decennium geleden
  • LOVEDEALERx

    suppr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen