Chapter twelve, enjoy.

Part 12.
-

Nog steeds staart ze me spottend aan. Ik irriteer me eraan, en probeer haar blik te veranderen door het woord te nemen. 'Ja, tuurlijk ben ik zeker dat ie gaat reageren!' haal ik met sarcasme boven. 'Nee! Ik weet ook wel dat de kans bestaat dat hij die mail gewoon negeert!' Ik zeg nu gewoon waar het op staat, want ik ben haar spelletjes en haar betweterij beu. 'Maar wat heb ik te verliezen?' Ze kijkt me raar aan, zonder dat ze lijkt antwoord te geven. 'Juist; niets!' antwoord ik dan maar in haar plaats. Ze kijkt me eerst een tijd kwaad aan, hoewel ze er geen reden voor heeft. Ze kan het niet hebben dat ik gelijk heb. Daarna antwoordt ze niet meer. 'Ja, best maar.' fluister ik zacht. 'Wat zei je?' merkt ze op. Het was helemaal niet de bedoeling dat ze dat hoorde. 'Niets, hoor.' Met een gemene blik draait ze zich om. 'Wat?' vraag ik brutaal. Ze weet niet waarover ik het heb en draait zich weer om. 'Wat wat?' herhaalt ze spottend. 'Moet ik het helemaal alleen doen? Achja, voor mij geen probleem, hoor! Ik ga Bill lekker helemaal zelf veranderen dan.' Net als ik me wil omdraaien om de kamer uit te stappen, grijpt ze me bij mijn arm. 'Nee.' is het enige wat ze zegt. 'Nee, nee, nee!' roept ze nu. 'Ik ga je erbij helpen. Omdat ik niet wil dat je alles alleen moet doen, maar ook omdat ik het zelf wil.' Ik zucht, maar kijk haar nog steeds wat kwaad aan. 'Oké, kom.' zeg ik plots. 'Gaan we hier blijven staan of gaan we actie ondernemen?' Er verschijnt nu wel een glimlach op haar gezicht, en zo ook op die van mij. 'Wat denk je zelf?' vraagt ze lachend, terwijl ze veelbelovend in haar handen wrijft. 'Wat ik denk?' lach ik. Ik knipoog en neem haar hand. 'Kom, we gaan kijken of die David al iets terugstuurde.' zeg ik enthousiast. 'Tuurlijk wel.' lacht ze, en ze trekt zich zacht los. Op weg naar mijn huis fantaseren we over vanalles en nog wat. 'En dan ga ik Bill masseren!' roept Zahra uit. Ik proest het uit. Zij is niet normaal, als ze begint met fantaseren. Dan denkt ze dat ze de hele wereld met hem gaat zien.


-Comment&Rate

Reageer (3)

  • LOVEDEALERx

    verder

    1 decennium geleden
  • XxCookiexX

    oehh snel verder <3!!

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    ['Maar wat heb ik te verliezen?']
    Me reet.
    ['Juist:niets!']
    Amehoela!Ik zei toch,me reet!:8
    ['Nee, nee, nee!']
    Na,een keer is het wel duidelijk hoor.
    ['En dan ga ik Bill masseren!' roept Desi uit.']
    Je foutje weet je al.^^ Maar damn,hoe nasty!
    EN NU SNEL VERDER.Snel als in als dé Cevriye(a.k.a Dropperd) terug is..:v
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen