Chapter thirteen, enjoy.

Part 13.
-

'Ja!' roept ze uit. Ik trek mijn schoenen uit, als Zahra mijn mails al checkt. 'Je hebt mail, je hebt mail, je hebt mail!' roept en zingt ze tegelijk door mijn kamer. Ik ga dichter bij haar staan en kijk haar met grote ogen aan. Zachtjes leg ik mijn hand op haar voorhoofd. 'Nee, geen koorts...' fluister ik bedenkend. Ze lacht en slaat mijn hand weg. 'Je hebt wel mail, hoor, Desi!' zegt ze nog een laatste keer. Ik rol met mijn ogen en ga naast haar staan. Bukkend kijk ik naar mijn scherm. 'Hmm...' Ik overloop alle mails en bekijk grondig wie de afzender is. 'Nou, Zahra, roep nog maar wat dat ik mail heb.' zucht ik. 'Hij stuurde niet terug!' roep ik dan. Haar ogen gaan zachtjes helemaal open. 'Hoezo niet?!' Ze kan het niet geloven, hoewel het natuurlijk niet te verwachten was dat David Jost zou reageren op een duo fans die waarschijnlijk alleen maar uit zijn op de jongens. Ik zucht. 'Misschien morgen.' Teleurgesteld sluit ik het scherm. Tot ik plots een klein belletje hoor. Ik kijk Zahra aan en draai me daarna om. 'Ik heb mail.' zeg ik zacht, maar toch vol verwachting. Ik blijf even stokstijf staan en stilaan komt er een lach op mijn gezicht te staan. Plots ren ik naar mijn laptop, alsof mijn leven ervan afhangt. 'Wie is het? Wie is het? Wie is het?' Zahra loopt er als een gek bij te springen. 'Hou je mond, lieverd!' zeg ik met een vleugje sarcasme. 'Hoe kan ik dat nu weten?' vraag ik terwijl ik terug mijn mails open. 'Door op je mail te klikken en hem te lezen?' Ze voelt zich weer geweldig grappig, hoor. 'Ach, wat hou ik zo van je humor.' Ironisch draai ik met m'n ogen. 'Hm, even kijken.' fluister ik tegen mezelf. 'Zahra!' roep ik plots, als ik het onderwerp gelezen heb, en daarna ook de afzender. 'Ik weet van wie hij is.'


-Comment&Rate

Reageer (2)

  • Kroosable

    IK ZEI NOG:"VERDER GAAN ALS DROPPERD TERUG IS/WAS".(N)
    Stel je was gestopt met dit deel?!Dan moest ik véeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet lang wachten!
    Nou ja,heb jij een geluk-ik dus ook!-dat je níet gestopt bent met dit deel.^^
    MAAR GOED.Ik ga maar verder lezen.:v
    ['Je hebt mail, je hebt mail, je hebt mail!']
    Eén keer luid en duidelijk is ook genoeg hoor..
    -kon die even niet laten.-(cool)

    1 decennium geleden
  • XxCookiexX

    OMG! snel verder ik wil weten wat der gaat gebeuren ^^ :D !

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen