Foto bij 24

Isabella Rose Villa

Ik kruisde mijn enkels en trok een grasspriet uit de aarde, ik stak hem in mijn mond en liet het windje door mijn haar heen gaan. Ik sloot mijn ogen even en genoot. "Dus.." Zei Melchor, hij bracht me weer terug naar de realiteit. "Oh, ja.." Ik knipperde even met mijn ogen en zette me beter rechtop. "Ken jij Ticho?" Zei ik met een klein glimlachje. Hij lachte even schamper en liet een pff geluidje uit zijn mond komen. "Spreek me er niet over.." Zei hij hoofdschuddend. Langzaam bewoog hij met zijn vingers door het ongemaaide gras. Nieuwsgierig boog ik me wat naar hem toe en kneep ik mijn ogen tot spleetjes. "Ah, tell me.." Zeurde ik op mijn allerliefste stemmetje. Ik legde mijn handen op zijn bovenbenen en duwde me op mijn knieen zodat ik wat dichterbij kwam. Ik zag dat hij even naar adem hapte en zich wat naar achter bewoog. "Uh-okke?" Zei hij toen wat stotterend. Lichte blosjes versvchenen op zijn wangen, arme jongen ik moest hem niet zo in verwarring brengen. Langzaam liet ik me weer in het gras zakken en keek ik Melchor opdringerig aan. Even haalde hij diep adem en begon toen met zijn nagels in de aarde te graven, wat mij weer ongeduldig liet worden. "Goed Ticho Arnelas.." Zei hij knikkend. Heftig knikte ik met mijn hoofd en trommelde ik met mijn vingers op mijn ben. Na 3 minuten had hij nog steeds niks gezegd en staarde ik hem aan. "Ik heb niet zo lang totdat da-mijn vader terug komt.." Verbeterde ik mezelf. "Ja, ja..kalm aan Isa.." Hij lachte even en liet zijn hand nu langs zijn kaak gaan, om zenuwachtig van te worden. "Ticho Arnelas, speelt rechtsbuiten, enorme ego status, komt geregeld te laat voor trainingen..pff.." Zei hij nu wat zuchtend. Wat verward keek ik hem aan. "Jaa?" Ik wachtte op núttige infromatie, ongeduldig natuurlijk. "Goed Goed, wat wil je precies weten Isa?" Ik sloeg een kreetje en sloeg met mijn vuisten op de grond. "Die jongen is een harten breker! Heb je nooit gezien hóéveel meisjes wel niet woedend of verdrietig naar hem kijken als hij langs komt met zijn vriendin?!" Gilde ik uit, ondertussen had ik mijn handen omhoog gegooid en keek ik hem hopeloos aan. "Aah..daar wil meer over weten..." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes om tegen de zon in te kijken. "..hoezo eigenlijk?" Zijn ogen werden groot en vlogen richting mijn gezicht. Lichte blosjes verschenen op mijn wangen toen hij me 'betrapte'. "Nee.nee..nee..ik sprak hem alleen maar..ik weet niet.." Stotterde ik wat in verlegenheid gebracht. Lachend staarde hij me aan maar al snel vormde zijn vertoonde zijn voorhoofd wat rimpels. "Hij breekt je hart in duizenden stukken Isa, niet aan beginnen die knakker.." Hij sprak op een beschermende toon, op een vaderlijke toon. Zuchtend en hopeloos keek ik hem aan. "WAAAAAROM?" Vroeg ik nu duidelijk, ik schreeuwde het zowat. "Omdat hij elke week met een ander meisje gaat, meestal meisjes van het stadion. Weet ik het wat hij doet, hij is gewoon los geslagen. Heel het voetbal gebeuren gaat hem te boven zijn pet, hij heeft zooo'n .." Hij vormde een grote cirkel. "Ego Isa! Niet normaal, laaat hem!" Versuft van zijn preek keek ik Melchor even aan, waarna ik een giechel uitsloeg en Melchor geheimzinnig aankeek. "Je mag hem niet hé?" Zei ik wenkbrauwiebelend. Zo hard als hij kon schudde hij zijn hoofd, baby. "Ik heb een plannetje.." Zei ik toen en ik trok hem wat naar me toe, waarna ik mijn lippen tegen zijn oorlel plaatste en begon te fluisteren.

So sorry mensen dat ik zo lang niet heb geschreven, maar ik ga het weer oppakken.
Reactie?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen