Ik vouw de brief netjes op, en schuif hem in de envelop die ik zorgvuldig dichtlik.
Vervolgens gris ik mijn telefoon, Ipod en sigaretten van de tafel, en prop ze in me trainingsbroek.
Ik trek mijn bureaula open, en haal daar een vijfje wiet uit.
Ik pak me tippies en bigvloei uit de la, en gris mijn cruncher van me bureau af.
Ik plof mezelf beneden op de bank, en haal de helft van de wiet uit het zakje, en prop alles in mijn cruncher.
Ik draai net zo lang aan dat ding totdat de wiet helemaal is verpulvert, en begin dan me tippie te draaien.
Ik scheur een sigaret open, en verdeel het tabak over me bigvloei, waarna ik me cruncher open doe, en de wiet over het tabak verdeel.
Vervolgens draai en vouw ik net zo lang totdat ik me joint goed vind, en lik vervolgens aan het vloeitje om hem dicht te plakken
Ik trek mijn muts over mijn hoofd,(zie het jumbie filmpje) en schuif mijn voeten in mijn slippers.
“doei mam!” schreeuw ik, en ik slof de deur uit, richting mijn school.
De school waar ik op zit is maar vijf minuten lopen.
Het is geen gewone school.
Het is een school voor probleemjongeren.
Ik zit op die school vanwege mijn agressie regulatie en mijn verleden.
Nee, daar ga ik het nu ook niet over hebben. Je komt er vanzelf wel achter.
Waarom ik Bill schrijf?
Omdat zijn muziek aantoont dat hij een gevoelige jongen is.
En buiten dat, ik weet toch wel dat hij het nooit zal lezen.
Die gozer krijgt duizenden brieven per dag, dus waarom zou hij de mijne er uitgerekend ertussen uit pikken?
Ik steek me joint op, en inhaleer diep.
De rook die eruit komt blaas ik met half gesloten ogen uit, en ik slof verder over straat.
In de verte zie ik de lichten branden van het treinspoor, en de slagbomen dichtgaan.
Zo snel als ik kan, ren ik onder de slagbomen door, en nog geen twee seconden later raast er een trein voorbij.
Ik laat me even door mijn knieën zakken, om even uit te puffen, als ik Joy achter mij keihard mijn naam hoor schreeuwen.
Langzaam draai ik me om, en kijk naar Joy, die als een speer naar me toe fietst.
Met piepende banden stopt ze voor me voeten, en laat zichzelf hijgend aan het stuur hangen.
“zo hé, daar ben ik wel aan toe.” Zegt ze terwijl ze naar me joint aan het loeren is.
Ik haal me schouders op, en steek de joint haar richting toe.
Ze pakt hem uit me handen, en neemt er een diepe hijs van, die ze daarna ook met half dichtgeknepen ogen uitblaast.`
Langzaam sloffen we met ze tweeën naar school.
Joy maakt de joint uit, en stopt hem in een hulsje, die ze aan mij geeft.
Ik prop een pepermuntje in me mond, en stap de school in.

Reageer (1)

  • TomxMydrug

    Snel verder, ik neem abooo ;D

    x <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen