Foto bij 33

Toen we naar binnen gingen riep iemand mijn naam. We draaiden ons samen om en zagen Usher hijgend op ons af komen ‘ Heey Selena, hoe gaat het?’ ‘Heey, gaat goed hoor met jou?’ ‘Prima Prima, ik wou even wat vragen’‘Zeg het eens’ ‘Justin is ook genomineerd zoals je weet’ ‘jah’ ‘Degene wie de award uit zou reiken is ziek en kan helaas niet komen, dus kwam ik op het geweldige idee, dat jij het misschien kan doen?’ ‘Ik??’ ‘Jah jij’ ‘voor al die mensen?’ ‘Jep’ Ik keek Justin aan en hij knikte dat ik het moest doen ‘Oke ik doe het’ ‘Yeah man! Thank you Selena! Je bent mijn redende engel’ ‘Neenee, ze is mijn engel al!’ Voegde justin zich ertussen ‘haha, oke justin ze is helemaal voor jou, maar eh..selena je hoort het wel wanneer je op moet okey?’ ‘Okey is goed’ ‘By the way, you look beautiful!’ riep hij me nog na ‘Thanks!’ riep ik terug. En toen was hij weg.
Justin had een enorme glimlach op zijn gezicht – ja inderdaad, nog groter dan hij normaal had- ‘haha wat sta jij daar nou te lachen?’ ‘Ik ben gewoon blij, Ik ben genomineerd voor een award, ik heb het mooiste en liefste vriendinnetje op de hele wereld en dan word mijn award die ik hopelijk win ook nog door mijn eigen vriendin gegeven’ Ik keek hem met een glimlach aan, wat is hij toch een schatje, Ik ben zo blij dat ik hem toch een kans heb gegeven. Je zou misschien denken dat beroemde jongens arrogant zijn en dat ze snel vreemdgaan omdat ze toch beroemd zijn, maar Justin is totaal het tegenovergestelde daarvan, hij is trouw, schattig, hartstikke lief en knap! Hij is gewoon het ideale vriendje die ieder meisje zou willen hebben!


deze suckt....
Is mijn verhaal nog een beetje leuk?:X

Reageer (2)

  • Smexy

    SO CUTE

    (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    ja verder!!!
    waarom stop je nou op dit moment(huil)
    snel verder(typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen