Foto bij 25

Isabella Rose Villa
-The next day

De volgende morgen werd ik al vrij vroeg wakker, langzaam rekte ik me uit en keek ik verslagen in de spiegel voor me, mijn bruine zwarte haar leek 1 grote klit. Langzaam gooide ik mijn benen over de rand van het bed en schoot ik mijn pantoffels aan. Ik knipperde met mijn ogen toen ik geklop hoorde op de deur, wie durfde mij zo vroeg te storen? "Isabella?" David, mijn vader, stak zijn hoofd om de deur heen en glimlachte gemeend. Ik keek even wat verward naar hem, wat was er aan de hand. "Ik ga naar het stadion..ga je mee?" Vroeg hij met een hopend ondertoontje. Rustig knikte ik en gebaarde dat ik een kwartiertje nodig had. Hij knikte en verdween meer, met de mededeling dat het ontbijt over 7 minuten klaar zou zijn. Snel stapte ik in mijn rode pantoffels en liep ik richting mijn enorme kledingkast. Ik trok hem los, aan de zilveren deurknoppen, en keek ademloos richting de compleet gevulde kledingkast, gister was het nog leeg geweest. Wie had dit gedaan. Langzaam liep ik naar binnen en liet ik mijn handen langs de zijden stoffen gaan. De labels hingen er nog aan, D&G, Gucci, Dept, vans. Ik liet mijn ogen langs alle labels gaan, een paar kende ik maar verder was alles onbekend. Ik pakte langzaam een zomers jurkje van een kledingkapstokje, en draaide het eens rond. Het was prachtig geel, grijzend legde ik het op de stoel, ja in de kledingkast, neer. Ik zocht bijpassende schoenen, Gucci uiterraad. Snel trok ik alles aan en haalde ik een borstel door mijn haar heen. Ik bewonderde me in de spiegel en bracht een vleugje mascara op. Toen pakte ik een grote zonnebril en zette ik hem in mijn haren. Ik voelde me net een prinses, rustig trippelde ik toen de trap af. Ik slikte eens "Papa?" Zei ik, ondertussen verschenen er blosjes op mijn wangen, ik wist niet hoe ik hem moest noemen. Toen ik de woonkamer binnenliep, had ik nog geen reactie terug. "Pap?" Vroeg ik toen licht twijfelend, waar was hij? Ik liep richting de eethoek en liet mijn ogen door de ruimte glijden, die erg licht was ingericht, veel wit dus. Langzaam liep ik over de marmeren vloer naar binnen. "Pap?" Zei ik toen zacht. "HUH?" Klonk het van links ik deinsde opzij en keek richting mijn vader die een groot bord voor zich hield. "O, ik uhm..wou vragen waar dit.." Ik pakte de zoom van mijn gele jurkje tussen mijn vingers. "Vandaan kwam.." Zei ik toen. Hij glimlachte breed. "Vind je het niet mooi?" Vroeg hij toen hij mijn fronzende gezicht zag. "J-jawel..maar..." Ik keek even verwarrend naar hem. "O, je bedoelt waar het vandaan komt.." Zei hij toen knikkend. "Ik heb zo mijn contacten..." Zei hij glimlachend en hij schoof het bord op tafel. Langzaam nam ik plaats en keek ik richting het geroosterd brood, met bacon, en een groot glas melk. Gulzig begon ik te eten en dronk ik mijn glas met melk leeg, ondertussen had mijn vader tegen over me plaats genomen. Ik haalde even adem en keek hem voorzichtig onder mijn wimpers aan. "..wie is mijn moeder?" Vroeg ik toen plots, heel onverwachts. Ik zag hem even naar adem happen waarna zijn blik verdrietig werd. "Pap?" Fluisterde ik zacht. Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. "I-i-k w-wee-t h-het niet.." Zei hij, teleurgesteld keek ik hem aan. Wilde hij het me nou niet vertellen? Of wist hij het echt niet? Met samengeknepen ogen keek ik hem aan, hij keek serieus terug. "Ik weet het echt niet Isabella.." Hij sprak mijn naam nog steeds volledig uit. "Noem me alsjeblieft Isa.." Fluisterde ik zacht en ik dronk de laatste teug melk uit mijn glas. Daarna stond ik op en pakte ik het bordje en het glas en zette ik het op aanrecht, hij hield me voor de gek. Hij wou het niet zeggen, maar ik zou er wel achter komen, ik zou het langzaam lospeuteren, net zolang tot hij het me vertelde. Ik draaide me om en zag mijn vader al met zijn sleutels in zijn hand staan. "kom op.." Glimlachend liep ik achter hem aan en nam ik plaats in de grote bmw x6. Ik pakte mijn mobiel erbij en opende een nieuw sms. Vertrek richting camp nou, Ik ga de basis leggen voor ons plan, wens me succes xIsa Ik verstuurde hem naar Melchor. Ik keek tevreden voor me uit en zette mijn zonnebril op mijn neus. Ticho Time!


REACTIE?

Reageer (7)

  • yufreak

    dit is echt een leuke story ,ga je hier nog mee verder?

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Ga je nog verder met dit verhaal??
    -puppyeyes-
    I Love It, namelijk <33
    (flower)

    1 decennium geleden
  • MattEspinosa

    vederr! <3

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    oeewh ik ben benieuwd naar hun plan, maar ik denk dat ik het al een beetje weet.. :P
    supeer verhaaal<33
    Snel verduuur! ik neem abo(flower)

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Ohmy, die kleding.
    Ik wou dat David ook mijn vader was man :o
    Onee kan niet, hij is mijn vent al. Nog beter. (krul)
    Okay, negeer mijn geratel maar.
    Leuk geschreven _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen