Foto bij ~OO2 Teletubbie performance

POV Justin
Er begon een of ander kinderliedje en de kleine kindjes begonnen te gillen. Dispy en lala stonden voor en po en ik stonden dus achter. Ze begonnen ineens te springen en te klappen op de maat van het liedje dus ik begon te maar mee te springen. Ineens hielden ze op met springen en hield ik dus ook snel op. Het meisje dat op de foto wilde kwam ook aanlopen en ging achteraaan staan kijken. Ik vroeg me toch wel heel erg af wat ze hier deed , maar toen er een klein meisje naar der toe rende snapte ik het al. Ondertussen waren de andere teletubbies rondjes aan het draaien en deed ik even heel snel mee. Ik was telkens een tel te laat. Maar toen het zich steeds herhaalde lukte het wel iets beter. Ik keek weer naar het meisje, terwijl ik nogsteeds aan het springen was. Ineens hoorde ik alle kindjes lachen. Ik keek om me heen en zag dat alle teletubbies al weg waren. Het was dat ik een teletubbiekop op mn hoofd had anders was ik al lang rood geworden. Ik rende snel weg en hoorde ze nog lachen. ‘james! Waar zit jij met je hoofd’ ik haalde alleen maar mn schouders op. Hij zuchtte diep en liep toen hard weg. ‘wtf’ mompelde ik en liep weer het plein op. Wat kindjes kwamen naar me toerennen en wilde allemaal op de foto. Ook het zusje van het meisje wilde op de foto. ‘nu wil mn zusje met je op de foto’ zei het meisje met een klein kindje aan haar hand. Ik ging op een knie zitten en de anders stond nog gewoon op de grond. Ik tilde het meisje op en zette haar op mn knie. Ze sloeg haar kleine armpje om me heen en ze keek lachend in de camera. Toen de foto was genomen zette ik haar weer neer. ‘en wat zeggen we dan?’ zei het meisje. ‘uh.. dankjewel tinkywinky’ zei het kleine meisje en keek me aan.

Reageer (3)

  • xROAR

    Ahww, schattig! ;D.
    Ik lees hem morgen verder!

    1 decennium geleden
  • JBloverXxx

    hahhahahahaha snel verder!!xD

    1 decennium geleden
  • SWAGGERx

    hahaa, goede vermomming bieber!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen