Foto bij chapter 58: Vrienden!

Plaatje heb ik zelf gemaakt!

'Red!Wat leuk je weer te zien.' Zei Treyson blij.
'Ik ben Red niet,ik ben het Ethan.' Zei Ethan lachend.Treyson keek hem vreemd aan.Ethan moest lachen en deed zijn pet af.
'Ik ben verkleed als Red,meer niet.' Zei Ethan.Treyson moest lachen.
'Je lijkt sprekend.' Zei Treyson lachend.Ethan aaide Flame en deed hem in zijn pokeball.
'Hey Treyson blijf je nog wat langer in Jotho,dan kan je me zien in de pokeathlon?' Vroeg Ethan.
'Ik wil meedoen aan de pokeathlon.' Zei Treyson grijnsend.
'Cool,dan kunnen we tegen elkaar.Wacht,jij doet toch ook het snelheids parcours?' Vroeg Ethan.
'Ik moet me nog inschrijven maar dan kies ik voor het snelheids parcours.' Zei Treyson.
'Kom,dan gaan we er naar toe.' Zei Ethan.Treyson knikte en liep mee.
'Hoe gaat het verder eigenlijk met jullie?' Vroeg Treyson onder het lopen.
'Goed hoor.Maar Red wilde eigenlijk met de pokeathlon meedoen maar verzwikte zijn enkel.Dus ik val voor hem in.' Vertelde Ethan.
'En Alice?' Vroeg Treyson.Ethan bloosde licht.
'Niets.Red heeft ons betrapt dat we hand in hand stonden maar meer niet.' Zei Ethan.Opeens begon Ethan te grijnsend en keek naar Treyson.
'Wat is?' Vroeg Treyson.
'En hoe zit het met die Rea?' Vroeg Ethan.Treyson begon vreselijk te blozen.
'Z z ze is erg aardig.' Stotterde Treyson. 'Op een strand ben ik bovenop haar gevallen omdat een bal tegen mijn rug kwam.' Vertelde Treyson met een hooft als een boei.Ethan grinnikte.
'Hoe ziet ze eruit?' Vroeg hij.
'Ze heeft een pet met lang blauw haar en hele kleine oorbelletjes.Ze heeft een strak rood-zwart t-shirt met een witte broek.' Vertelde Treyson.
'Welke pokemon heeft ze?' Vroeg Ethan.
'Haar begin pokemon is Makuba een Marshtomp,ze heeft Sano een Whismur,Zuki een jonge Eevee en Tenko een shiny Poochyena.' Zei Treyson.
'Cool!Een shiny Poochy-dinges net als de Totodile van Yassup.O ja,Alice heeft een shiny Pachurisu gevangen.' Zei Ethan.Ondertussen waren ze bij het stadion aangekomen.Ze liepen naar de balie waar Treyson zich kon inschrijven.Treyson vulde de lijst in.
'Welke pokemon neem je?' Vroeg Ethan nieuwsgierig.
'Grovyle dat is zeker.' Zei Treyson trots op Grovyle.
'En ik denk Tyrogue.' Zei Treyson en schreef het op.
'Tyrogue?' Vroeg Ethan verbaast.Dat was een Jotho pokemon.Treyson wuifde dat hij het later zou vertellen.
'Sandshrew is niet de snelste en Sharpedo kan niet op het land.Dan blijft Swellow over.' Zei Treyson hardop denkend.
'Swellow is nou ik niet echt handig.' Ging Treyson verder.
'Je mag wel een pokemon van mij lenen.' Stelde Ethan glimlachend voor.
'Bedankt Ethan!Mag ik Flame lenen?' Vroeg Treyson.
'Tuurlijk.' Zei Ethan.Treyson schreef het op samen liepen ze naar het pokecenter.
'Maar wat hoorde ik?Heb je ondertussen al weer twee pokemon gevangen?' Vroeg Ethan aan Treyson.
'De derde gym is op een eiland n dat eiland werd aangevallen door een ongelovelijke grote groep Sharpedo.Maar die voelde zich bedreig en ik heb de leider van de groep gered van een man die ze aanviel.' Vertelde Treyson.
'Wauw,en heb je hem meteen gevangen?' Vroeg Ethan nieuwsgierig.
'Nee,ik heb hem bevrijd en toen we terug gingen met de boot was Sharpedo daar ineens.Hij wilde mee dus heb ik hem gevangen.' Zei Treyson.
'O ja,welke pokemon zat in het ei dat je gewonnen had?' Vroeg Ethan.Treyson grinnikte.
'Dat was een Delibird.' Zei Treyson.Ethan keek verbaast.
'Was?' Herhaalde hij.
'Op de boot was er een eikel die het ei stal en een andere ervoor in de plaats had gelegt.Terwijl hij het vast had kwam het ei uit en bleek het een Delibird te zijn.Maar de Delibird vloog uit het raam terug de wildernis in.De jongen ging er toen gauw vandoor.Ik heb het andere ei gehouden en er kwam een Tyrogue uit.En geloof me,heo klein hij ook is.Die kleine heeft me een energie.' Vertelde Treyson.Ze waren bij het pokecenter aangekomen.Treyson liep naar de balie.
'In welke kamer zitten Yassup Horate en Rea Matori?' Vroeg treyson.
'In kamer 14.' Zei de vrouw en Treyson en Ethan liepen de trap op.
'Dat is naast ons.Wij hebben kamer 15.' Zei Ethan.Ze liepen de kamer binnen rea lag op het bed meet Zuki te spelen.Yassup lag een boek te lezen.
'Hey Yassup,kijk eens wie ik tegen kwam?' Vroeg Treyson grijnsend.Ethan deed zijn pet af zodat hij herkendbaar werd als Ethan.Yassup ging rechtop zitten.
'Ethan!Wat een toeval om jouw hier te zien.' Zei Yassup blij.
'Hey hey hey,di e stem herken ik uit duizenden.' Zei een stem en Red kwam binnen lopen met Alice.
'Red!' Zeiden Treyson en Yassup blij.Ze gingen met z'n vieren(red,Yassup,Ethan,Treyson) op het bed zitten.Rea keek even op maar had geen idee wie Red en Ethan waren.Alice ging naast haar zitten.Rea schoof wat op.
'Mijn naam is Alice.' Stelde Alice zich vriendelijk voor.
'Ik ben Rea.' Zei Rea glimlachend.Alice aaide Zuki.
'Ik heb ook een Eevee.' Merkte Alice op.
'Haar naam is Zuki.' Vertelde Rea.Alice keek even neerslachtig naar beneden.
'Ben jij een goede vechter?' Vroeg ze aan Rea.Rea knikte.
'Drie badges,dus ik denk het wel.' Zei Rea trots.
'Kan je dan samen met mij trainen?' Vroeg Alice.Rea knikte en stond op.
'Natuurlijk.Kom dan gaan we.' Zei Rea en liep samen met Alice de deur uit.Een stem klonk door het pokecenter.
Willen alle deelnemers van de pokeathlon het snelheid parcours naar het stadion komen?
Ethan en Treyson stonden meteen op.Ethan en Red keken naar Yassup die blef zitten.Red porde grijnsend in zijn zij.
'Doe jij niet mee?' Vroeg Red.
'Nee,anders hebben de andere geen kans meer.' Zei Yassup en porde terug.Treyson en Ethan liepen alvast naar het stadion.Red en Yassup kwamen erachteraan maar Red liep nog niet zo snel.
'Het eerste onderdeel is Pennant Capture!' Zei de man op een podium.

En,mensen.Leuk?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen