Foto bij 15.

Na het tussenuur had ik nog twee uren tot de pauze. Wiskunde en Geschiedenis gingen zo langzaam voorbij! En toen, eindelijk, was het pauze. Ik stopte bij mijn kluisje om mijn boeken erin te stoppen en die voor na de pauze in mijn tas te doen, tot Josh naast me kwam staan. ‘Hé sis.’ Hij grijnsde breed. ‘Hoe was je eerste halve dag?’ Ik zuchtte. ‘Langzaam. Alles was saai behalve Spaans. En toen ik een tussenuur had en in de toiletten stond kwam Kurt ineens bij me staan, bewerend dat ik goed kan zingen en dat ik bij Gleeclub zou moeten komen.’ Josh keek me verward aan. ‘Die van Gleeclub?’ Ik knikte. ‘En ga je dat doen?’ vroeg hij, maar ik hoorde aan zijn stem al dat hij het absoluut geen goed idee vond. Ik schudde mijn hoofd. ‘Nee joh!’ Ik lachte. Josh’s gezicht klaarde op. ‘Mooi. Ga je mee pauze houden?’ Ik knikte en samen liepen we naar de kantine. Onderweg zag ik mensen naar me kijken. Ik wist meteen wat ze dachten. “Hé, wat doet Josh Thompson met die nieuwe?” of “Is dat niet zijn kleine zusje?” Ik grinnikte even en zag Josh me een vragende blik toewerpen. ‘Niets,’ antwoordde ik zijn ongestelde vraag en toen liepen we de kantine binnen.

Reageer (7)

  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • xmiessx

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Abduction

    whahaaaa, ghihi. xd

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    ongestelde vraag.. xd dat klinkt zo gek :')
    Leuk stukje hoor ^^ Snel verder! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen