Foto bij 49.

Roselyn Valentina Patterson

Justin glimlachte en trok me naar hem toe. ‘Weet je al een beetje dan wat ik moet gaan doen?’ fluisterde hij in m’n oor. Ik voelde zijn lippen mijn oor aanraken toen hij praatte. Kippenvel verscheen op mijn armen en ik rilde even. Niet van afschuw maar van de sexyheid waarmee Justin het zei. Ik schudde mijn hoofd. ‘Nee, daar moet ik nog even over nadenken.’ Grijnsde ik. Justin grijnsde ook. ‘Dan moet je wel opschieten want over een paar dagen ben ik al weg.’ Fluisterde hij weer. Ik keek hem aan in zijn donkerbruine ogen en gelijk voelde ik m’n humeur tot ver onder het nulpunt dalen. Dat was waar ook. Justin ging over twee dagen weg. Net nu we het goed gemaakt hadden. Net nu ik eindelijk ook echt kon laten zien dat ik verliefd op hem was. En nou ging hij juist op dit moment weg. De grijns verdween van mijn gezicht en ik nam een stap naar achter. ‘Wat is er?’ vroeg Justin vrolijk, maar toen hij mij gezicht zag verdween ook zijn grijns. ‘Ik wil niet dat je weg gaat.’ Zei ik. ‘Oh, maar ik ben terug voor je het weet.’ Zei Justin terwijl hij een stap in m’n richting zette en toen weer dicht voor me stond. ‘Nou, ik vind drie maanden nou niet bepaald snel.’ Zuchtte ik. ‘Het komt echt wel goed Rose. Ik ga je ook missen maar het kan gewoon niet anders.’ Justin pakte mijn handen vast. ‘Het komt echt goed. Ik zweer het.’ Overtuigde Justin me. Ik glimlachte en knikte toen. ‘Ja, je hebt gelijk.’ Justin glimlachte ook en drukte mij toen stevig tegen zich aan terwijl hij zijn armen om me heen sloeg. Daarna keek hij me schattig aan. ‘Wist je al dat je heel mooi bent?’ Zei hij. Ik trok m’n wenkbrauwen op maar voor ik iets kon zeggen drukte Justin zijn lippen al op de mijne. Ik voelde zijn lippen langs de mijne strijken en snel opende ik m’n mond zodat Justin mijn tong kon vinden. ‘Zozo.’ Hoorde ik een bekende stem na een tijdje zeggen. Ik duwde van schrik Justin van me af en zag toen Chaz en Ryan grijnzend naar mij en Justin kijken. Ryan keek me vol trots aan en ik wist wat hij dacht. Zijn plannetje was inderdaad gelukt en ik zag gewoon dat hij zich nu helemaal geweldig voelde. ‘Dus, het is aan tussen jullie twee zie ik?’ vroeg Chaz. Justin knikte blij en drukte weer een kus op mijn mond. ‘Jaa, Rose is geweldig en lief en knap en mooi en grappig.’ Somde Justin op. Ik keek Justin spottend aan. ‘Niet zo slijmen jij.’ Zei ik terwijl ik Justin een tikje gaf op zijn arm. ‘Ik slijm niet, ik zeg de waarheid.’ Zei Justin lachend. ‘Hmm, nou in dat geval. Ik vind jou ook geweldig en knap en lief en schattig en getalenteerd en de meest sexy persoon op aarde.’ Grijnsde ik. Justin moest lachen en drukte weer zijn lippen op die van mij. ‘UGH, Jakkes. Wat een geslijm. Misschien was dat plan toch niet zo’n goed idee.’ Hoorde ik Ryan zeggen. ‘Nee, inderdaad. Snel weg hier.’ Zei Chaz toen ook en ik hoorde hoe ze snel weer terug liepen. Lachend haalde ik m’n lippen van die van Justin. ‘He, waar zijn Ryan en Chaz gebleven?’ vroeg Justin terwijl hij zoekend rondkeek. Ik moest nog harder lachen. Justin had niks doorgehad. ‘Die hadden genoeg van ons geslijm, nu al en zijn dus weggelopen.’ Justin moest ook lachen. ‘Nou, dan vallen ze ons in ieder geval niet lastig.’ Grinnikte Justin. ‘Precies.’ Zei ik en alweer drukte Justin zijn lippen op die van mij.


omg, sorrysorrysorry. ik ben echt stom. maar punt 1, ik had niet zoveel inspiratie. Nog steeds niet trouwens haha. En punt 2, ik moest maandag nog een verslag maken voor woensdag en het was heel veel enzo. oké, ik weet dat het een slap excuus is maar echt supersorry. als een van jullie ofzo nog inspiratie heeft, zeg het maar. reageer dan. haha <33333

Reageer (10)

  • xjustinbx

    WTF ik krijg gewoon geen bericht meer als er een nieuw deel is.
    terwijl ik abo ben ... vaag !!
    verder !!

    1 decennium geleden
  • MsSwaggy

    Leukkk Snell inspiratie krijgen!!! :P
    En deze keer snell verderr schrijven!!!! (flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    JUS MOET HAAR IETS AANDOEN WAARDOOR JUSTIN HEM IN MEKAAR GAAT SLAAN. Je schrijft echt zo mooi <3

    1 decennium geleden
  • LLaauu

    echt heel mooi! hoop dat je gauw weer inspiratie hebt!

    1 decennium geleden
  • Haz

    VERDER JIJ! ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen