Foto bij 33°

Ik vind het zelf niet zo'n goed stukje, maarja..
Willen jullie dit verhaal lezen? Hij is van mijn vriendin en is echt heel leuk! : http://www.quizlet.nl/stories/45915/the-sweet-life-of-renesmee-cullen/
Enjoy! & Kudootje??

XxX

‘Je moeder was erg vriendelijk, en omdat je zo op haar leek heb ik je daar naar vernoemd’ vertelde hij. Ik knikte. ‘Pap?’ vroeg ik. Hij keek verrast op. ‘Ja?’ vroeg hij. ‘Ik heb ook een gave, maar hij lijkt niet op die van jou’ mompelde ik. ‘Wat kan je dan?’ vroeg hij. ‘Ik kan mensen mij aardig laten vinden, ik kan ruziënde mensen het laten goed maken, ik kan gebroken vriendschappen maken en soms kan ik ook de banden tussen de mensen zien, dat zit allemaal in een’ mompelde ik. Hij knikte. ‘Misschien had je moeder zo’n gave gehad als ze vampier was geweest’ zei hij. Ik knikte. ‘Hael, waarom heb je een mens meegenomen naar de Cullens?’ vroeg hij. ‘Summer is mijn nieuwe dochter, haar moeder is laatst overleden en haar broer kan niet voor haar zorgen, ik zat in haar gezin tot ik ruzie kreeg met haar broer’ vertelde ik. Hij knikte. Ik lachte. ‘Dan ben je nu een soort opa’ grapte ik. Hij lachte mee. ‘Dat telt alleen als jij een kind krijgt’ zei hij. ‘Ik weet niet eens of dat mogelijk is’ mompelde ik. ‘Dat zie je later wel’ zei hij. Ik knikte. Het werd al donker. Ik stond op. ‘Je mag blijven, maar ik ga nu wel slapen’ zei ik. Hij knikte en omhelsde me. Het is eigenlijk best raar, mijn vader ziet eruit als dertien, wat hij waarschijnlijk ook was, en heeft een dochter die eruit ziet als zestien. Ik rende naar het huis en hij volgde me. Binnen gekomen staarden de Cullens ons aan. Ik glimlachte en liep naar boven. Zachtjes liep ik mijn slaapkamer in en pakte mijn pyjama en ondergoed. Ik liep naar de badkamer en zette het bad aan. Terwijl het bad vulde pakte ik een boek en deed de deur van de badkamer op slot. Ik ging in het bad liggen en genoot van de warmte. Ik begon in mijn boek te lezen en na een uurtje besloot ik maar te gaan slapen. Ik kleedde me aan en ging naast Summer liggen. Ze lag al diep te slapen en draaide zich soms om. Ik ging achter haar liggen en drukte nog een kusje op haar wang, wat hield ik toch van haar.

Reageer (13)

  • RandomnessXx

    ik wist het wel uit mn hoofd ik heb morgenrood iets van 20 keer uitgelezen inde zomervakantie al mn vriendinnen waren weg ik verveelde me dood

    1 decennium geleden
  • Medicated

    @Fairyy Jezus dat je dat uit je hoofd weet ik heb het boek iets van 5x gelezen en ik weet dat nog niet uit me hoofd Niet dat ik daar ook egt de moeite voor neem...;P

    1 decennium geleden
  • Amortentiaa

    Niet zeiken over alec. Renesmee eet ook geen mensenvoedsel.
    Bella dacht zoiets als: Ze kan mensenvoedsel eten, en haar lichaam likt het ook prima te verwerken, weliswaar wekt iedere vorm van eten bij haar dezelfde gedachte op als bloemkool en limabonen ooit bij mij hadden gedaan.
    Okee,, vraag me niet hoe ik dit weet zonder boek.

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    I (H) your storie!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ahhhh snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen