Foto bij ~OO4 Yellow flowers

POV Justin
We liepen langs de attracties en keken in elke attractie. Ze was nergens te zien. We liepen verder en kwamen langs de toiletten. ‘uh…ik ga niet naar binnen hoor’ zei ik toen ze me de meisjeswc in wilde trekken. ‘oh. Grapje’ zei ze en rende snel naar binnen. Even later kwam ze weer naar buiten en schudde haar hoofd. We liepen weer verder. ‘kom, misschien kunnen we even naar de informatiebalie ofzo. Kun je haar om laten roepen’ ‘ja is goed’ zei ze en we liepen naar de informatiebalie. Kate liep naar de vrouw toe en even later riep de vrouw alles om. ‘oke. Kom we gaan verder zoeken’ we liepen over de paden en op de heuvels zagen we allemaal gele bloemen. ‘wacht..is dat…?’ ik wees naar de heuvel. ‘ISAAAA’ riep kate waardoor ik me kapot schrok. Oke. Ze heette dus Isa. Ineens zagen we een klein meisje boven de bloemetjes uitkijken. Ze kwam vrolijk naar beneden gehuppeld. ‘waar was je nou?!’ zei ze ongerust. ‘ik was bloemetjes plukken voor tinkywinky’ zei ze en keek me lachend aan. ik hurkte naast haar neer en ze gaf me een paar bloemetjes. ‘dankje isa, maar je moet voortaan wel bij je grote zus blijven he, want ze was wel ongerust over je.’ ze knikte en liep toen naar kate. ‘sorry’ zei ze tegen kate. Ik stond weer op. ‘tinkywinky wij moeten naar ons huisje..’ ‘ow oke.’ Zei ik teleurgesteld. ‘het was heel gezellig toch isa?’ ‘Ja’zei het kleine meisje vrolijk. ‘doei tinkywinky riepen ze in koor en ik zwaaide ze na. Ik liep naar de balie. ‘Ik wil een huisje huren’ zei ik tegen de vrouw achter de balie. Ze keek me eerst een beetje apart aan, want ik was nog steeds verkleed als tinkywinky. ‘naam?’ ‘zet maar op de naam James.’ Zei ik. ‘oke , u heeft huisje 214.’ Ik nam de sleutel van haar aan en liep het terrein af, naar de huisjes.

___________________________________

is er iets mis met onze story?
Abo's : PatsBoemWeg
Reacties : van 5 naar 0

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen