Ik loop samen met Iris door de stad op zoek naar een leuk "ding". Als we langs een winkeltje genaamd 'The Tiny Little Shop' komen loopt Iris opeens naar de etalage. 'Ahw, hoe schattig!' roept ze uit en ze wijst naar een geel eendje met een wit met rood-gestipte zwemband om zijn lijfje. 'Ik weet het!' zegt ze dan en ze loopt de winkel binnen. 'Ik wil voor dat eendje gaan zingen. En ik weet ook al een naam.' Ze kijkt me aan. 'Raad eens..' roept ze net zo vrolijk als net 'Ik zou het echt n-' begin ik maar Iris laat me mijn zin niet afmaken 'Finn de 2e!' roept ze. Ik probeer zo normaal mogelijk te blijven kijken maar ik kan een kleine giechel niet onderdrukken, maar Iris merkt het niet eens. Ze kijkt alleen maar naar haar eend. 'O!' zegt ze dan zomaar uit het niets. 'Ik ga ook iets voor jou uitzoeken!' En voor ik kan protesteren rent ze de winkel al door. Zuchtend loop ik haar achterna en ik zie haar voor een rek staan. Meteen als ze ziet dat ik er aan kom draait ze om en houdt ze een paarse koe met gele vlekken omhoog. 'Uh, tja..' zeg ik terwijl ik verbaasd naar de koe kijk. 'En, hoe vind je hem?' ze kijkt me stralend aan. 'Ach, ik neem hem gewoon!' zeg ik met een zucht. 'En hoe ga jij hem noemen?' weer kijkt Iris me stralend aan, wachtend op mijn antwoord. Ik denk diep na en opeens komt er een naam in me op. 'Henk de 1e.' zeg ik trots.

Okè, BAM.
Ik zal jullie vast even waarschuwen, het volgende hoofdstuk wordt geniaal. xd
- & het wordt een beetje een vaag maar lollig hoofdstukje.

Reageer (3)

  • AngiiWeasley

    Henk de 1e hahaha

    1 decennium geleden
  • Pebble

    Ahahahaha!
    Echt wel, dat wordt zo'n geweldig deel!
    Bam!
    Snel verder jij! <333

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen