Foto bij Control me #16+

Ik open mijn ogen en knipper enkele keren voor ik duidelijk kan zien. Een fel licht schijnt op mijn gezicht en maakt het moeilijk om mijn ogen open te houden. “Ah! Je bent wakker.”
Het licht gaat uit en ik zie het gezicht van Tom boven me. “Tom”, fluister ik.
“Ik heb zin om te spelen, Miyo, dus laat ons spelen.”
Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik ken zijn spelletjes. Als hij zin heeft om me te plagen laat hij ze eindeloos duren. Als hij erg blij is dan kan het heerlijk zijn, rustig en liefdevol, maar is hij boos of geïrriteerd, dan ben ik het slachtoffer.

Tom streelt mijn zij en kust me liefdevol. Ik kus terug en ontspan me helemaal. . Even later voel ik hoe hij me loslaat en in het nachtkastje iets zoekt. Even later doet hij me een blinddoek om, want hij weet dat ik daardoor opgewonden word. Hij legt me op mijn buik en met touwen bindt hij mijn polsen aan elkaar vast. Dan draait hij me weer om, wat erg ongemakkelijk is voor mij. “Miyo, ik hou van je”, fluistert hij in mijn oor voor hij er aan knabbelt.
Hij verplaatst zijn lippen naar mijn nek en drukt er kussen op, bijt soms en geeft likjes. Zijn hand gaat naar mijn onderbuik en langzaam begint hij te strelen. Door de blinddoek reageert mijn lichaam op de minste aanrakingen en ik weet niet wat hij gaat doen. Ik bijt op mijn lip en wacht geduldig af. Zijn handen strelen mijn liezen, mijn dijen en buik. “Hmm, je bent prachtig.”
Hij kust me en streelt mijn borsten, zuigt aan een tepel en ik hol mijn rug. Ik ben gevoelig aan mijn tepels en dat weet hij. Hij kent mijn lichaam meer dan ik dat doe. Ik grom en hij lacht, zachtjes, maar hij geniet. Ik wed dat hij nu grijnst. Hij blijft het spelletje spelen tot ik hem smeek om verder te gaan. Hij gaat met zijn hand in mijn string en wrijft over mijn huid. “Zo nat, zo zacht, zo mooi.”
Hij gaat met één vinger bij me naar binnen, niet verder dan zijn eerste knokkel en beweegt dat kleine stukje in me. “Tom”, grom ik.
De enige reactie die ik krijg is een lach en zijn lippen op de mijne. Hij ontdoet me van mijn string en laat me zo liggen. “Tom – wat, wat?” Ik weet niet wat te zeggen.
Dan, na wat uren lijkt, voel ik beweging. Hoopvol hou ik mijn adem in. Dan voel ik hoe hij mijn schaamlippen van elkaar haalt en zachtjes over mijn clitoris blaast. Ik ril en krom mijn rug. Ik bijt op mijn lip en ik voel hoe hij de macht over me heeft. “Miyo, Miyo, Miyo toch. Altijd zo ongeduldig.”
Hij gaat met zijn tong over mijn borsten, sabbelt aan elke tepel en baant zich dan een weg naar mijn navel waar hij speelt. Ik glimlach en laat hel begaan. Dan, zo overwachts dat ik gil, brengt hij twee vinger bij me naar binnen. “Miyo, niet zo schrikken.”
Ik bijt op mijn lip en laat hem begaan. Eerst gaat hij langzaan en dan versnelt hij het tempo. Zijn duim duwt hij soms op mijn clitoris, waardoor extra veel genot door mijn lichaam raast. “godverdo-”
Tom stopt en drukt een vinger tegen mijn lippen. ‘Niet vloeken, Miyo.”
Hij beweegt weer en brengt een derde vinger bij me naar binnen. “Vind je dat fijn?”
Ik knik en hij beweegt weer rustig en plotseling kromt hij zijn vingers. Hij lacht als ik kreun en doet het nog enkele keren. “Maak je klaar voor mij.”
Hij spreidt mijn benen verder en even later voel ik hem in me komen. Hij is zo groot, groter dan wie dan ook. Ik grom en hij kan het ook niet laten te kreunen. Dan ramt hij zich in één keer diep in mij en ik gil. “En toch geniet je hiervan. Niet?”
“Ja, Tom. Doe verder – verder.”
Hij gaat bijna geheel uit me en stoot dan in één keer weer in me. Zo gaat hij een hele tijd door en ik wéét dat het bed moet afzien, want ik hoor het kraken. Hij buigt zich voorover en kust mijn borsten. “Ik kom bij – bijna.”
“Kom dan Miyo”, kreunt hij en gaat met zijn vingers naar mijn clitoris om ermee te spelen. Ik knik en laat me gaan. De muren rondom mij vallen weg en ik voel enkel nog genot.

-|-
Yay, mijn tweede stand alone.
-feestje-
Er komt een vervolg op 'Show me love', maar wanneer weet ik niet.
Forgive me :'D

Reageer (4)

  • katl1

    Geweldig!!!
    Snel verder!
    ABO

    1 decennium geleden
  • OnTheLine

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Attina

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Chikorita

    Snel verder! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen