Foto bij 7

Ik ben nog vergeten te vertellen
in dit verhaal is justin nog maar 16

Esmee:
James was kwaad maar het is alweer goed. We zitten nu Mario cart te doen ik win van iedereen. Justin won ook van iedereen behalve van mij dan. James verloor van iedereen, zoals altijd het is egt een traditie geworden om altijd te verliezen. Als iedereen weg is behalve Justin komen pap en pattie binnen. Ohja die hadden vandaag afgesproken, was ik helemaal vergeten. ‘willen jullie hier blijven eten?’ vraagt ons pap aan Pattie. ‘ja’ yes nu mag Justin langer blijven. ‘ Dan bestellen we pizza’ ‘lekker’ roepen Justin en ik tegelijk. ‘kies maar welke pizza je wil’ ‘ik wil pizza Hawaï maar ik kan hem nooit in mijn eentje op met moeite krijg ik al een halve pizza op’ zeggen Justin en ik tegelijk. ‘Dan nemen we samen een pizza Hawaï’ zeg ik dan maar. ‘slim plan’ zegt Justin. Ik hoor ons pap met pattie fluisteren dat Justin en ik goed met elkaar kunnen opschieten. Duh Justin en ik kennen elkaar amper 3 dagen en al beste vrienden. Ik voelde gelijk toen ik hem ontmoette dat ik hem kan vertrouwen. Oke dat klonk zo boring but it’s true. Als ons pap de pizza courier heeft gebeld en alle pizza’s heeft opgenoemd. Gaan Justin en ik naar mijn kamer ik log in op msn. Amy en Jen zijn online. Justin zullen wij ffe met hun msnen. Ja is goed dan kan ik hun ook leren kennen.

Esmee (L) Kris zegt: heey girls
Amy zegt: heb jij nu iets met kris
Jen zegt: duh dat zie je toch aan haar naam.
Esmee (L) Kris zegt: kunnen we ffe video gesprek doen.

We doen een video gesprek Justin zit net buiten het beeld van de webcam.
‘girls ik heb een verassing’ ‘wat’ roepen ze tegelijk ‘Justin kom ffe in beeld’ schreeuw ik extra hard en Justin staat even in beeld. ‘Is dat Justin Bieber’ ‘ja je weet toch dat hij de zoon van de vriendin van pa is en Justin en ik zijn vrienden we hadden afgesproken dat hij na school zou komen hij vroeg of Kris Nick en jullie ook konden komen zodat hij jullie allemaal ook zou leren kennen een beetje ik vroeg gewoon of jullie kwamen ik zei voor de zekerheid niet dat hij kwam aangezien jullie je weet wel wat jullie zijn’ ze zeggen allebei dat ze moeten gaan en gaan offline.
‘wat zijn ze’ ‘nou ze zijn zeg maar Justin Bieber haters’ zeg ik verontschuldigend. ‘het is al goed je hoeft je niet schuldig te voelen het is niet jou schuld dat ze me haten’ zegt hij. ‘oke kom dan gaan we naar beneden. Net als we de trap afkomen hoor ik de bel gaan ik doe open ‘pap de pizza is er’ ik geef wat geld en pak de pizza’s Justin helpt me mee met de pizza’s naar de keuken te brengen. Pattie heeft de tafel al gedekt. Ik ga zitten en Justin komt naast me zitten aan de ronde tafel James komt aan de andere kant langs me zitten. Ah waarom gaan ze nooit langs elkaar zitten altijd lang mij. Nouja laat ook maar op de een of andere manier is het ook wel fijn. Al die aandacht. Justin snijdt onze pizza in stukken en geeft de helft daarvan aan mij. ‘dankje’ zeg ik. ‘graag gedaan’ krijg ik alleen maar terug als antwoord. ‘en was het leuk vanmiddag?’ vraagt pattie. ‘ja maar jammer dat Amy en Jen niet konden komen, zat ik weer met alleen maar jongens’ zeg ik. Een beetje plagerig tegen pattie. ‘zo erg was dat toch niet, niemand kon van jou winnen tijdens Mario kart’ zegt Justin. ‘wat denk jij nou dat elk meisje het leuk vind om tussen alleen maar jongens te zijn’ zeg ik nep chagrijnig. Iedereen begint te lachen. Na het eten blijven Justin en Pattie nog even. Het is heel de avond gezellig. Net voordat Justin en pattie gaan vraag ik nog even. ‘Justin wil je me nog een keer zangles geven zoals je zaterdag zei?’ ‘ja wanneer spreken we af’ ‘zondag’ ‘is goed’ ‘oke doei’ ‘tot zondag’ ‘tot zondag’. Daarna ga ik naar mijn kamer en ga op msn. Amy en jen zijn online.

Esmee(L) Kris zegt: heey girls
Amy zegt: vertel me alles hoe heeft Kris jou gevraagd en wanneer
Jen zegt: Amy rustig kalmeer
Esmee(L) Kris zegt: Uit school vroeg hij bij het meertje achter de school blozend of ik verkering met hem wou en ik zei ja en we zoende.
Amy zegt: wij wisten al heel lang dat Kris op je was dat had James ons verteld
Esmee(L) Kris zegt: WAT JULLIE WISSTEN HET DE HELE TIJD ZONDER HET AAN MIJ TE VERTELLEN!!!!
Jen zegt: James en Nick gaven Kris wat zelfvertrouwen maar wij hadden hun niet verteld dat jij ook op kris was. Ze zeiden wel tegen hem dat hij er maar voor moest gaan. Hij was blijkbaar net als jij de eerste keer dat hij jou zag verliefd en jij ook de eerste keer dat je hem zag.
Amy zegt: ik vond het echt sgattig toen ik het voor het eerst hoorde dat hij ook de eerste keer dat hij jou zag verliefd was.
Esmee (L) Kris zegt: ik moet gaan doei
Amy zegt: doei
Jen zegt doei

Ik ren naar de kamer van James. ‘wist jij het al die tijd al dat kris ook op mij was’ ‘ja duh hij vertelt mij alles net zoals jij en amy en jen’ ‘ja maar ik vertel jou ook haast alles had het mij verteld’ ‘maar dan zou het voor kris en jou niet leuk zijn’ ‘oke ik snap het doei’ en ik loop weer naar mijn kamer. Ik hoor mijn mobiel. Ik lees het smsje. Van Kris yes.

Heey Es zou je vanavond met mij mee naar de film willen i love u xxx K

Ik ben helemaal blij vanbinnen we deden altijd op het einde van elk smsje xxx dat doe ik bij al mijn vrienden maar nu doet hij er i love u bij. ‘pap mag ik met Kris naar de film’ roep ik. Ik hoor geen antwoord dus het zal wel goed zijn

Ja hoe laat spreken we af i love u to xxx E

IK kom jou om 7 uur ophalen i love u xxx K

Is goed i love u to xxx E

ShÍt het is al half zeven. Ik pak een heel mooie jurk uit de kast, en trek hem aan. Ik doe mijn make up op en loop naar beneden. Hij kwam eraan met zijn auto. Want hier mag je als je 16 bent autorijden. Hij belde aan. Ik deed open. ‘wow je ziet er prachtig uit’ zegt hij.’ Dankje jij ook’ hij had een spijkerbroek en een blouse aan waarin hij er hot uitziet. We lopen naar de auto. De avond is geweldig we gaan naar een horror film. Als ik bang ben verstop ik mijn gezicht in de blouse van Kris en knuffelt hij me. Na de film brengt hij me thuis. Als ik thuis ben doe ik mijn pyjama aan en ga slapen.



Justin:
Ik schrok Esmee’s 2 beste vriendinnen haten me. Ik vond het jammer toen we naar huis moesten maar ja ik moet morgen ook gewoon naar school. Ik heb zin in zaterdag. Ik sms even naar Nick:

Weet je al dat ik ook naar de surprise party voor James en Esmee ga Jason had gevragen of ik kwam en ik zou graag willen optreden daar. Maar ik moest dat aan jou kris amy of jen vragen of dat kan aangezien jullie het feest regelen xxx Justin

Even later krijg ik een smsje terug.

Ja tuurlijk oke amy en jen haten je maar Esmee is een fan van je en James vind je muziek ook goed dus je kan optreden dan xxx Nick

Ik sms weer terug

Zou ik dan misgien vrijdag bij jou kunnen komen logeren want dan kan ik zaterdag meehelpen met de voorbereidingen xxx Justin

Ja natuurlijk kan dat weet je waar ik woon xxx Nick

Srry maar dat weet ik nog niet xxx Justin

Nou ik woon – adres- je kan om 7 uur komen xxx Nick

Oke ik heb nu al zin in vrijdag, ik had eerst verwacht dat hij zich ging gedragen hoe alle fans tegen me doen, aangezien hij een echte fan was dat hadden James en Esmee verteld. Gelukkig doet hij gewoon normaal. Ik praat ffe met ryan op msn over van alles en nog wat en ga dan slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen