Foto bij Chapter 4

Mijn haar is geknipt, dat is een raar gevoel. xd
Dit hoofdstuk is opgedragen aan Nox! x) Omdat ze een geweldig Fred-verhaal heeft en iedereen die het nog niet leest zou zich moeten schamen. xRidiculus heeft trouwens ook een geweldig Fred-verhaal! :'D Ja, het komt grotendeels door hen dat ik dit ben beginnen te schrijven, anders was ik misschien iets anders gaan schrijven. Maar lalala, ik denk niet dat iemand zich interesseert in het persoonlijk gepraat van deze schrijfster. Ga maar lezen, dus. xd

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Lifehack

    Het is geweldig! Ik zie het nu allemaal al voor me (en dat dankzij Nox) Snel verder!

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Oké, mijn vorige reactie was echt heel slecht, dus ik ga nu een extra lange (en leuke?) achterlaten:Y)

    Ten eerste; Fred is zo lief c: Nahw. Maar dat wist ik eigenlijk ook wel.

    Oh mijn god. Ik las net pas wat er boven het hoofdstuk stond Ö (ik wou veel te snel gaan lezen 8D) Nohw, ik voel me vereerd:Y) En dank je(flower)

    Anyway,
    Ten tweede; Dat meisje op die foto is zo mooi c:

    Ten derde; Fred is denk ik inderdaad beter als Nar:Y)

    Ten vierde; Één dingetje, er staan: rennen we alle drie door het bos, maar is dat niet alle vier? Of ben ik nou dom? (is meestal zo xD)

    Ten vijfde; Mijn eerlijke, oprechte, verzinnogeenseenwoord mening is dat ik het gewoon absoluut geweldig vind. Het is heel goed geschreven, het leest makkelijk and I just love it.

    Ten zesde; En als mijn verhaal er deels voor gezorgd heeft dat jij dit bent gaan schrijven, dan ben ik nog blijer dat ik eraan ben begonnen.

    Ten zevende; Uh... Tsja.. Dat was het denk ik wel... YAY?

    O, trouwens

    Ten achtste; Snel verder?(A)

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen