Foto bij 6# Police...

I'll do everything for you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Zenith

    Oeh ik stond erbij 8D
    ik vind dat ze het wel moet vertellen, want misschien geloven ze haa toch wel!
    En dan vinden ze Tom en is het happy blablabla C;
    Ik vind jouw story erg leuk<3
    ik vind jouw manier van schrijven erg leuk<3
    ik vind jouw verhaallijn erg leuk<3
    ik vind Tom meer dan erg leuk<3
    misschien is die ontvoerder een wijf en verkrachtzen ze hem o_o
    of het zijn een wijf en een man die hem verkrachten.. IEUW xd
    En Tom vindt noa nog heel erg leuk en Bill weet dat, daarom zei hij dat. Toch? ;D
    noa moet weer een droom krijgen en dan speelt die plaats zich af van ver en kan ze zien waar die plek is.
    Als ze die plek dan gevonden heeft is Tommie weer terug, JIPPIE YA YAY<3
    WHihi, ik schrijf echt een zinloze reactie ;x
    maar ik doe het voor jou, dus je moet mijn droom (deze reactie) uit laten komen in ie nieuwe hoofdstuk (bloos)
    IK VERHEUG ME OP EEN NIEUW MAILTJE IN MIJN MAILBOX, DAT VERTELD DAT JE EEN NIEUW HOOFDSTUKJE HEBT GEACTIVEERD (A)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ik vind
    dat
    jij
    heel snel
    moet
    door
    gaan xD
    +Kuddo

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    hoofdstuk gelezen, kudoknop geneukt, reactie geplaatst...
    jaa en nu moet je snel verder!!(H)(K)

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Okee ik heb de kudoknop zojuist geneukt..
    En ik vind Tom zielig! En Bill en Ellen, en Noa!
    Die politieagenten zijn vaag. Ik haat politieagenten. Ik werd een keer vlak voor mijn huis aangehouden! Stomme homo's dat het zijn! Niet dat ik iets tegen homo's heb ofzo maarja.
    Weer leuk geschreven!
    Snel verder gaan hoor! <3
    x'

    1 decennium geleden
  • Malificent

    Wieeeeeeeeeh ik heb een award gewonnen! <3 Suppeeeeer lief! (:
    En weet je, die stomme smurfen, die gaan zeker weten hun best niet doen!
    Wie weet weten ze Tom zitten en gaan ze Tom elke avond kapot neuken, net zoals ik nu doe bij de kudo knop. (Nee geen 'Shame on you.' want ik schaam me er helemaal niet over. Ik ben reuze trots! Neen, maar ik weet zeker dat hij bij dat ene meisje is om zijn problemen te vergeten. O Gott het is zo raar als ik 'problemen' zeg, want dat doet me denken aan mijn verhaal. xd En, zodat die daarna terug kan komen om terug naar Noa te gaan. (: Goeeeeeeed gedacht hé? Ja, dacht ik ook al. Neen neen ik krijg geen dikke nek, vandaag xd MAAR NU GA JIJ SNEL VERDEEEEEEEEER OF IK WORD BOOS? kom op Cowboy je kan het best!

    x(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen