Heeejj, super bedankt voor alle reacties(H) t wordt alleen n beetje saai en slecht geloof ik:S het duurt nog n tijdje voor ze naar de volturi kan voor te vragen van dat vampiermannetje en misschien doet ze het wel helemaal niet uit zorg voor haar kinderen en verder zit er ook niet veel spanning meer in soo.... ik denk dat ik ga stoppen:S misschien maak ik hem dan ooit nog wel af, maar nu ff niet;) Ik begon ook met iets van 19 abo's en heb er nu nog maar 13 over (niet dat die niet geweldig zijn(H)) maar t zwakt n beetje af en heb ook nog wat andere verhalen waar ik graag mee verder wil, dus iig komende maand ofzo schrijf ik hier niet meer. Als jullie heeeeel graag willen dat ik daarna nog weer verder ga mag je t zeggen, dan kijk ik wel ff of genoeg mensen dat nog willen;)
xxxxxxxxx Heel erg bedankt iig voor alle lieve reacties(H) LoveYa!!!

Ik zal de laatste stukjes die ik nog had er even bij zetten en dan is t voorlopig ff over, srry

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • drop

    aah jammer,, begrijp het wel;)
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen