15%
Keighley Mackenzie O'Malley
Lachend opende ik de deur toen ik Caitlin's enthousiaste gezicht zag. "Hee meid!" Begroette ik haar vrolijk, snel trok ik een vestje over mijn shirtje aan en gooide ik de deur in het slot. Ik hees mijn tas over mijn schouder en opende de garagedeur met mijn sleutel. "Hee gekje, wat bleef jij gister lang weg met 'BIEBER' dan.." Ze keek me met wiebelende wenkbrauwen aan, ik keek haar schijnheilig aan en opende de deur om mijn fiets te pakken. "Hou je maar niet van de domme mevrouwtje, je gaat me straks alles in DETAIL vertellen.." Toen sloot haar rinkelende pols met talloze armbanden zich om mijn pols en trok ze me mee naar de grote zwarte Range Rover. "Justin had ons aangeboden op te halen, zodat we niet hoefden te fietsen.." Vol ongeloof keek ik Caitlin aan, waarschijnlijk moest hij gewoon weer opvallen. Kon hij dan nooit een keer gewoon de fiets pakken en met ons mee fietsen. Whatever... Met een ruk trok ze het achterportier los, mijn blik gleed de auto in waar Ryan en Chaz al netjes zaten te wachten, ze hadden een heel gesprek met Justin. Caitlin stapte de auto in, waarna ik volgde. Direct viel het gesprek tussen de 'boys' stil en keek ik even van Chaz naar Ryan die me een onschuldige glimlach toeworpen. "Hoi.." Zei ik wat vaagjes, ik trok het portier dicht en hees mijn tas op schoot waarna Justin direct gas gaf en wegstoof. Zijn ogen gingen naar de achteruitkijk spiegel en probeerde mijn blik te vangen. "Hoi.." Was het enigste wat hij zei. Ik negeerde zijn blik volkomen en staarde uit het raampje naar buiten, huizen, bomen en vlaktes schoten voorbij.
Binnen No-Time waren we op school en stonden we allemaal buiten zijn zwarte Range Rover. Verschillende mensen wierpen ons blikken toe. Het was raar dat ik nu ineens bij het 'bieber' kliekje hoorde. Ik hees mijn tas over mijn schouder en vervolgde mijn weg naar binnen, met Caitlin, Ryan Chaz en Justin in mijn kielzog. Langzaam bewoog ik voort richting mijn kluisje. Vele meisjes schoten naar Justin toe, voor een handtekening of dergelijk. Veel geslijm drong mijn oren binnen, de een was nog erger dan de ander. "Ik heb je zo gemist!" Riep een, voor mij, onbekend persoon. Ze had haar armen om zijn arm heen geklemd, een walm met parfum trok langs me heen toen ze bewoog. "Ik jou ook.." Zei Justin glimlachend, duidelijk genietend van de aandacht. Hij zette snel zijn krabbeltje op het papiertje van het meisje en wimpelde haar toen af. Ik opende mijn kluisje, helemaal onderaan en zuchtte diep, dit zou zeker nog een lange dag worden. Ik pakte de boeken uit mijn tas die ik vandaag pas na de Pauze had. Vervolgens sloeg ik mijn kluisje dicht. Toen ik opzij keek, zat Bieber naast me gehurkt precies hetzelfde te doen als mij. Zijn kluisje was, nog altijd zoals vroeger, naast die van mij. Nadat ik mijn kluisje had dichtgeslagen en mijn tas, die dit keer een stuk lichter was, over mijn schouder had geslagen. Ging Bieber ook recht staan. "You look nice today.." Zei hij met een lief glimlachje om zijn lippen, zijn chocolade bruine ogen gleden over mijn lichaam en eindigde bij mijn ogen. Ze hypnotiseerden me, een paar, zieke, vlindertjes dwarrelde in mijn maag. Snel kapte ik het gevoel af en schonk ik hem een glimlach. "Hou je flirt pogingen maar voor je Biebs.." Zei ik met een gemeend glimlachje. Zijn wangen werden een beetje rood, doordat ik hem had betrapt. Toen ik een pas wou verzetten, om richting Caitlin te lopen, stond hij al voor me. "Flirt-pogingen? Betekend dat dat je me wel ziet zitten.." Zijn ogen glinsterden. "Want ik was zéker niet aan het flirten, ik vertelde je alleen dat je er vandaag leuk uitzag, wat ik zo vaak doe.." In zijn stem was een speelse ondertoon te herkennen. Ik zette mijn handen tegen zijn borst, een tinteling ging door mijn handen. "Ophouden nu Bieber.." Met een gemene uitdrukking op mijn gezicht drukte ik hem wat opzij. "Dit is trouwens de eerste keer dat je zegt dat ik er leuk uitzie.." Zei ik wijs, ik stak mijn tong even uit toen hij bedenkelijk voor zich uitkeek. Ik maakte van die kans, gebruik en liep op mijn America pumps langs hem ene, richting Caitlin die de hele tijd hartjes had staan vormen. "I kill you!" Zei ik fel, ik maakte een wring gebaar met mijn handen. "Dát zou je nooit doen, je kunt niet zonder me.." Zei ze op droge toon, ze haakte haar arm in de mijne en langzaam liepen we richting ons lokaal, de eerste bel was al gegaan. Snel wierp ik nog een blik op Bieber die nog steeds bij zijn kluisje stond met Ryan en Chaz. Hij maakte grote gebaren en keek toen even verontwaardigd. Ryan gaf hem een klap op zijn schouder en draaide hem op. "School Time, Bieber.." Hoorde ik hem schreeuwen. Caitlin, die waarschijnlijk mijn blik had gezien fluisterde zacht: "Bieber fell for you, my Lady.." Ik lachte en richtte mijn verbaasde ogen op haar gezicht. "What? I should know..!" Riep ze grijzend uit.
ik ben ziek, dus misschien nog wat hoofdstukjes vandaag.
REACTIE?
Reageer (3)
Beterschap!!
1 decennium geledenVerder!
Awhh veel beterschap meid
1 decennium geledenOoohhh kben zoo verslaaft aan je story
1 decennium geledenEn tuurlijk moet je vandaag nog hoofdstukjes activeren want ik ben ook ziek dus verveel ik me DOOOD hier alleen en jou hoofstukjes zouden me helpen door deze verschrikkelijke SAAAIIIE dag komen
VEEEEEL BETERSCHAP <3<3<3